Skocz do zawartości

Problemy z mocą na zimnym silniku


Gość piotrek_407

Rekomendowane odpowiedzi

Gość piotrek_407

W mojej Corsie B 1,2 16v + sekwencja jest problem, że po porannym rozruchu auto nie ma mocy, nie chce przypieszać, tak jabby paliwa silnik nie dostawał.

Aby tylko silnik 30-60sek popracował na wolnych obrotach wszystko wraca tak jak powinno być, dobre przyśpieszenie, jest moc.

 

Doszukałem się na forum, że winę w takim przypadku ponosi REGULATOR CIŚNIENIA PALIWA. Kupiłem taki regulator BOSCH'a po regeneracji za 180zł w renomowanym sklepie (http://www.sklepy.abc24.pl/default.asp?kat=44525&pro=459243).

Mechanik wymienił mi go i problem nadal jest... Ręce już opadają ;/

 

DODAM, że 2 albo 3 razy zdarzyło się, że po rozruchu całym silnikiem "telepało" jakby chodził na 3 gary. Zgasiłem odrazu, na nowo odpalam i pracuje na 4.

 

EGR zaslepiony, przepływomierz wymienoiny w lutym 2012 - sprawny, filtry i płyny nowe, czujnik położenia wału i temp.wody wymieniony.

Tankuję gaz na orlenie, benzyna tak samo z dobrej stacji i dodaje lubryfikatora w odpowiednich proporcjach.

Bardzo prosze o pomoc. Pozdrawiam i z góry dziękuję!

Edytowane przez piotrek_407

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tradycyjne pytanie :

Czy świeci żółta kontrolka elektrycznych podzespołów silnika ?

Problem na gazie czy na benzynie ?

Dlaczego egr został zaślepiony ?

Jak ma się sprawa z ubytkami oleju ?

Czy silnik pracuje cicho , czy słychac stuki ?

Edytowane przez marco84

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość piotrek_407

Tradycyjne pytanie :

Czy świeci żółta kontrolka elektrycznych podzespołów silnika ?

Problem na gazie czy na benzynie ?

Dlaczego egr został zaślepiony ?

Jak ma się sprawa z ubytkami oleju ?

Czy silnik pracuje cicho , czy słychac stuki ?

- Kontrolka się nie świeci,

- problem tkwi na benzynie bo na benzynie odpalam i na gaz mnie przełącza przy 40st, tak jak w sekwencji ustawione

- EGR zaślepiony bo kiedyś mi szarpał silnik przy ruszaniu i tu na forum doradzili żeby zaślepić

- Oleju 10w40 dolewam, litr na 9-10tys km

- Silnik według mnie i mechaników pracuje cicho, nic nie stuka, nie dymi.

Edytowane przez piotrek_407

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli zaślepiłes niesprawny egr , a z tego co piszesz tak wynika , własnie to moze byc problemem.

Mimo wszystko i tak bym pojechał na diagnostyke , choćby dla sprawdzenia pracy wtryskiwaczy .

Moga nawalac świece lub moduł zapłonowy , równie dobrze moze to byc problem z katalizatorem .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość piotrek_407

Jesli zaślepiłes niesprawny egr , a z tego co piszesz tak wynika , własnie to moze byc problemem.

Mimo wszystko i tak bym pojechał na diagnostyke , choćby dla sprawdzenia pracy wtryskiwaczy .

Moga nawalac świece lub moduł zapłonowy , równie dobrze moze to byc problem z katalizatorem .

EGR kupiłem używany sprawny ale jak mi go wymienilem to dałem zaślepkę żeby wiecej sie nie dotykac tego;]

Świece siedzą NGK i wymieniane były 15tys km temu, za kilka tyg będę je wymieniał razem z olejem. Moduł może mieć wpływ skoro na zimnym przez 30-60 sek szarpie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze miec wpływ.

Ja bym mimo wszystko jednak pojechał na dobry komp.

Czy kiedyś zdarzyła sie sytuacja , ze zaświecił check , a potem zgasł ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość piotrek_407

Moze miec wpływ.

Ja bym mimo wszystko jednak pojechał na dobry komp.

Czy kiedyś zdarzyła sie sytuacja , ze zaświecił check , a potem zgasł ?

Chceck mi sie zapalił i gasł jak wariował mi przepływomierz w lutym. Wymieniłem i błędy pokasowali.

Kolego jakies 2 miesiące temu padl mi czujnik ABS, byłem na kompie i całą diagnostykę zrobili, a ten problem z szarpaniem mam od kwietnia :)

Jutro rano wezme kamere i nagram jak auto odpala i jak reaguje na dodawanie gazu :)

Edytowane przez piotrek_407

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość piotrek_407

Przepływka oryginał , zamiennik ?

To bardzo wazne w tym silniku .

Zamiennik dobrej firmy, 320zł. Tamten jak mi padł to w ogóle nie dało się jechać samochodem, szarpał przy kazdej prędkosci i obrotach, odrazu pokazało na kompie że "objętościowy przepływomierz powietrza".

i tak jak mówiłem, rano na zimnym, nawet na biegu jałowym dodaję gazu to nierówno wchodzi tzn nie chce wchodzic na obroty. Popracuje silnik troche, dosłownie minutę i wszystko jest dobrze. W lipcu byłem nad morzem (650km) i auto spisywało się rewelacja. ogolnie jestem zadowolony, tylko ten problem rano. Owszem można powiedziec sobie, że można rano czekac minute po rozruchu i jechać...ale jak przyjdą mrozy i zima to co może się dziać wtedy..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności