Skocz do zawartości

szarpie na zimnym silniku


Gość wlisio

Rekomendowane odpowiedzi

na zimnym silniku na benzynie brak mocy, szarpie, na gazie pracuje pracuje prawidłowo. W załączeniu dane z opcom

 

OP-COM 100219a - program diagnostyczny pracujący w środowisku Window

Łączna ilość kodów błędów: 2

P0130 - Za niskie napięcie obwodu sensora O2

(02) - Nie występuje

P0100 - Za niskie napięcie przepływom. powietrza

(02) - Nie występuje

 

Dane z opcom:

 

Napięcie akumulatora,14.1 V

Sygnał urządzenia unieruchamiająceg,Odebrane

Urządzenie unieruchamiające,Aktywny

Prędkość silnika,1 200 obr/min

Przekaźnik pompy paliwa,Aktywne 0V

TPS sygnał (potencjometr przepustnicy),0.80 V

Kąt Przepustnicy,4 °

Przełącznik położenia biegu jałowego,Zamknięte

Przeł. sym. pełnej pozycji,Nieaktywny

Przepływomierz powietrza,1.62 V

Temperatura cieczy chłodzącej,89 °C

Temperatura cieczy chłodzącej,1.01 V

Temperatura powietrza wlotowego,42 °C

Temperatura powietrza wlotowego,2.61 V

Typ silnika,3-Cylindrowy

Kodowanie skrzyni biegów,Automatyczna skrzynia biegów

Przełącznik Park/Neutral,P - N 0V

Przełącznik informacyjny A/C,Nieaktywne 0V

Przełącznik sprężarki A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywne 0V

Sensor Halla,Nieaktywny

Cewka zapłonowa 1,Obciazenie

Cewka zapłonowa 2,Obciazenie

Cewka zapłonowa 3,Obciazenie

Cewka zapłonowa 4,Obciazenie

Sygnał stukania,Nieaktywny

Opóźnienie spalania stukowego,0 CA

Solenoid EGR (Recrkulacji Gazu Wydechowego),Nieaktywny

Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),0 %

Wartość rzeczywista pozycji EGR (Recyrkulacji Gazu Wydechowego),0.90 V

Zawór odpowietrzający zbiornika pali,37 %

O2 Sensor,102 mV

O2 Pętla sensora,Zamknięte

Stosunek powietrze/paliwo,Uboga

Integrator Pętli O2,134 kroki

O2 Przepustnica BLM bieg jałowy (Mnożnik bloku uczącego),127 kroki

O2 BLM przepustnica częściowo otawart (Mnożnik bloku uczącego),118 kroki

Pożądane powietrze jałowe,9 kg/h

Rzeczywiste powietrze jałowe,12 kg/h

Pożądane jałowe,1 200 obr/min

Sygnał obciążenia silnika,2.4 ms

TPS Sygnał obciążenia (potencjometr przepustnicy),11 kroki

Kontrola momentu obrotowego,0 %

Kontrola momentu obrotowego,Nieaktywny

Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny

Puls prędkości pojazdu,Nie odebrane

Prędkość pojazdu,0 km/h

Lampka kontrolna,Wył 12V

Prędkość impulsów silnika,Aktywny

Obliczany przepływ powietrza,13.2 kg/h

Impuls wtrysku,4.9 ms

Wyprzedzenie zapłonu,5 CA

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do wymiany przepływomierz!! (Najlepiej na oryginalny Bosch ewentualnie Magneti Mareli)

Podzielam zdanie marti.

Błąd P0130 wynika z błedu P0100 - uszkodzonego przepływomierza .

pzdr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem przepływkę na podróbke . Obecnie jest błąd

p0130- za niskie napięcie obwodu sensora 02

[02]- nie występuje

Dalej przepływomierz czy sonda lambda?

Samochód jak szarpał tak szarpie.

 

pozdr wlisio

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem przepływkę na podróbke . Obecnie jest błąd

p0130- za niskie napięcie obwodu sensora 02

[02]- nie występuje

Dalej przepływomierz czy sonda lambda?

Samochód jak szarpał tak szarpie.

 

pozdr wlisio

 

Wymieniłeś Przepływomierz na podróbkę? masz na myśli na tani zamiennik? ile dałeś? bo powiem ci że kasa w błoto!;(

jak kupiłeś jakiś chiński zamiennik typu Max Gear czy inny tani szajs to się nie dziw że auto szarpie i błąd jak był tak jest!. Napisałem wyżej i wyraźnie albo kupić Oryginalnego Bosch-a (może być używany - grunt znaleźć w dobrym stanie i z gwarancją) albo Magnetti Marelli!! Ople są bardzo wyczulone na kiepskiej jakości elektryczne zamienniki!

Kolega "marco84" napisał wyraźnie (Błąd P0130 wynika z błedu P0100 - uszkodzonego przepływomierza)

jak byś przeczytał ze zrozumieniem i nie żałował kasy na oryginalną część miał byś już problem z głowy! a silnik pracował by tak jak powienien czyli powrót mocy i brak szarpań!!

Edytowane przez marti82

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wymieniłeś Przepływomierz na podróbkę? masz na myśli na tani zamiennik? ile dałeś? bo powiem ci że kasa w błoto!;(

jak kupiłeś jakiś chiński zamiennik typu Max Gear czy inny tani szajs to się nie dziw że auto szarpie i błąd jak był tak jest!. Napisałem wyżej i wyraźnie albo kupić Oryginalnego Bosch-a (może być używany - grunt znaleźć w dobrym stanie i z gwarancją) albo Magnetti Marelli!! Ople są bardzo wyczulone na kiepskiej jakości elektryczne zamienniki!

Kolega "marco84" napisał wyraźnie (Błąd P0130 wynika z błedu P0100 - uszkodzonego przepływomierza)

jak byś przeczytał ze zrozumieniem i nie żałował kasy na oryginalną część miał byś już problem z głowy! a silnik pracował by tak jak powienien czyli powrót mocy i brak szarpań!!

 

Wymieniłem 5 przepływek i nie pomogło. Trzeba umieć odpowiadać ze zrozumieniem i starać sie pomóc a nie filozofować.

Wystarczyło wlać do paliwa preparat do czyszczenia wtrysków. Przejechałem ok 250 km głównie na 3 biegu z prędkością 90km/h. Pomogło.

Temat zakończony.

Edytowane przez wlisio

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności