Skocz do zawartości

Problem z odpaleniem


Gość basto

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie tej usterki nie pokaże komputer~~ tak się dowiedziałem od innego magika ( naprawia tylko ople diesle), który mi przez tel powiedział co trzeba zrobić ( wtedy to powiedziałem mechanikom, gdzie stała moja astra). Jako, że nie ufam do konca nawet nawiększym szpecom, jemu musze przyznać racje, miałem zero błędów na komputerze - sprawdzane w 3 zakładach. Jak będe przy aucie to zrobie Ci zjęcie tego zaworu. Wiem, że nie znam się na tym fachowo, ale ten zawór jest gdzieś jak dochodzą rurki z paliwem do silnika,chyba pomiędzy 3 a 4 cylindrem, taka nakrętka tam jest.

 

Witam!

 

OK.. To czekam z niecierpliwością na zdjęcie, bo w weekend jestem u swojego 'magika' i może by coś zaradził, albo się wypowiedział..

 

Pozdrawiam, HDTeam!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 36
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Witaj Kolego

 

Tak czytam Twoj post- problem - i przychodza mi na mysl nadmiary. Sprawdzales je? Zobacz bo czasem moze byc malutkie pekniecie i bedzie paliwo cofac sie do baku, raz na 2 lata mozna je wymienic by miec spokoj. Moj Tata w swojej "G" mial taki problem. Zastanawiam sie jeszcze nad pompa paliwa czy aby dobrze podaje cisnienie nie chodzi nawet o sam fakt ze moglaby byc rozszczelniona ale uszkodzona w srodku i na zimno bedzie chodzic ale jak sie zagrzeje to kurczliwosc metalu robi swoje i potem nie bedzie chcial palic. Moze to jakis trop, powodzenia i daj znac co bylo nie tak z Twoja fura.

 

Pozdrawiam, Pini

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, dziś odebrałem samochód od mechanika, jak narazie pali idealnie zobaczymy jak długo (oby zawsze już tak palił). Zakres prac które zostały wykonane, to: wymiana rozrusznika na nowy (ponieważ porzedni mechanik go uszkodził właściwie to zniszczył doszczętnie, kręcą go do upadłości), ładowanie akumulatora prze 2 dni, bo poprzednik go wyładował, wymiana filtra paliwa ponieważ w filtrze była warstwa piasku na dnie, no i co najistotniejsze, to regeneracja pompy wtryskowej, która była zatarta. Czas pracy to 7 dni roboczych a cena 1950 zł. Pompa podobno uległa zatarciu przez złą jakość paliwa. Jeżeli chodzi o paliwo, to przez ostatnie dwa lata (z małymi oczywiście wyjątkami) biorę z tej samej stacji paliwowej. Oczywiście, całkiem możliwe, że coś kombinowali z tym paliwem kto, to wie? W tych czasach, to wszystkiego można się spodziewać. Tematu narazie nie kończę, bo muszę przez jakiś czas potestować auto czy napewno usterka została całkowicie usunięta. Zastanawiam się jeszcze nad płukaniem baku, bo napewno niezły syf tam jest. Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, dziś odebrałem samochód od mechanika, jak narazie pali idealnie zobaczymy jak długo (oby zawsze już tak palił). Zakres prac które zostały wykonane, to: wymiana rozrusznika na nowy (ponieważ porzedni mechanik go uszkodził właściwie to zniszczył doszczętnie, kręcą go do upadłości), ładowanie akumulatora prze 2 dni, bo poprzednik go wyładował, wymiana filtra paliwa ponieważ w filtrze była warstwa piasku na dnie, no i co najistotniejsze, to regeneracja pompy wtryskowej, która była zatarta. Czas pracy to 7 dni roboczych a cena 1950 zł. Pompa podobno uległa zatarciu przez złą jakość paliwa. Jeżeli chodzi o paliwo, to przez ostatnie dwa lata (z małymi oczywiście wyjątkami) biorę z tej samej stacji paliwowej. Oczywiście, całkiem możliwe, że coś kombinowali z tym paliwem kto, to wie? W tych czasach, to wszystkiego można się spodziewać. Tematu narazie nie kończę, bo muszę przez jakiś czas potestować auto czy napewno usterka została całkowicie usunięta. Zastanawiam się jeszcze nad płukaniem baku, bo napewno niezły syf tam jest. Pozdrawiam.

 

Witam!

 

A masz info czego dokładnie dotyczyła regeneracji pompy? Same uszczelniacze? Tłoczek? Masz może raport po kalibracji na stole?

 

Pozdrawiam, HDTeam!

Edytowane przez HDTeam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HDTeam to jest to chyba, spróbuj to sprawdzić. W załączniku jakis obrazek gdzie go widac

 

Witam!

 

Choroba.. Myślałem, że w Twoim silniku też jest taka 'standardowa' VP44 jak u mnie, a na tym zdjęciu wygląda to zupełnie inaczej, niż to sobie wyobrażałem i mój zmysł motoryzacyjny tego już nie ogarnia.. Ale dzięki za podesłanie zdjęcia :)

 

Pozdrawiam, HDTeam!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyżby Wam chodziło o zawór SPV na pompie?

 

Witam!

 

A tak już poza tym, jaka pompa do jakiego auta, to może jesteś w stanie wskazać na jakimś schemacie ten zawór, albo podać numer katalogy, aby inni mogli sobie ew. zakupić/diagnozować/jeszcze bardziej popsuć*?

 

Pozdrawiam, HDTeam!

 

*) tzw. dwie lewe ręce

Edytowane przez HDTeam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość fan_dieseli

W tym twoim silniku jeśli dobrze kojarze to lubi się palić jakiś tranzystor chyba.

 

HDteam pomyliłeś sobie całkiem dwa inne silniki diesela.

 

Ty masz diesela 2.0 produkcji oplowskiej na pompie VP44 Boscha.

Muzuteus ma diesela 1.7 DTI produkcji isuzu na pompie Denso.

 

W załączniku podsyłam gdzie jest ten cały zawór SPV na pompie Denso w 1.7 DTI, jak on się zatnie to autko także nie odpali oraz komputer żadnych błędów nie pokaże.

 

Mam ogromną prośbe do kolegi Muzuteusa, aby napisał jak się nazywa ten czujnik co zaznaczył na fotce ;)

post-7024-0-00907000-1349008116_thumb.jpg

Edytowane przez fan_dieseli
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności