Skocz do zawartości

Problem z odpaleniem


Gość basto

Rekomendowane odpowiedzi

Byłem u kolejnego mechanika jego syn podłączył komputer przejechaliśmy się obserwowaliśmy parametry pracy silnika. Wróciliśmy i podczas jazdy wyskoczył błąd kąta wału silnik nie równo pracował i z rury wydechowej wydobywał się biało niebieski dym. Opowiedziałem sytuację, że poprzedni mechanik wymieniał czujnik kąta wału , ale mimo to ten mechanik zadzwonił do zaprzyjaźnionej hurtowni i po 20 minutach miał nowy czujnik włoskiej firmy natychmiast zabrał się do wymiany stwierdzając, że jego poprzednik nie mógł go podmieniać bo nie było widocznych śladów na starym czujniku. Po wymianie przejechałem się i samochód chodzi jak ta lala jak narazie. Więc, to był czujnik kąta wału a nie pompa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 36
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

no to masz szczęscie .. i kolejnośc wyskakiwania błedów o tym mówiła .. ale ile zamieszania do analizy może wprowadzić mechanik, który powiedział, że cos sprawdził, coś wymienił i to na pewno jest dobre .. a w gruncie rzeczy tego nie zrobił !!! o zgrozo z takimi ludźmi :(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witajcie
Mam najprawdopodobniej problem z zaworem SPV - bo ropy na wtryskach brak, a na plaku ledwo co z nich siura, obstawiam, że mam coś z tym zaworem, szczególnie jeśli patrząc, że musiałem czasem dłużej kręcić autem - myślałem, że to przez dłuższy postój - a moze właśnie już zaczął się ten spv zacinać? No w każdym razie chcę zobaczyć jego stan - w końcu 227 tysięcy przejechane.

Moje pytanie jest następujące - jak to odkręcić? Jak wyglądał Wasz klucz, bo ja niestety nie jestem w stanie sobie z tym poradzić?
Proszę o pomoc!

PS. Sterownik sprawny - sprawdzony w serwisie

Edytowane przez rgl

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy ja posiadam opla astra g 1.7cdti. nie odpala mi na ciepłym, tzn jeszzce nie dawno musiałem długo kręcić aż zapali a teraz to juz wogole. Jak zimny to pali. Po odpaleniu chodzi bez zarzutu. Wymieniłem czujnik na listwie, wtryski zrobione, filtry wymienione.Proszę koledzy pomóżcie jaka może być jeszcze przyczyna? Może zawór na pompie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności