Skocz do zawartości

Wydmuchiwanie uszczelki w Vectrze


Gość Zbyś

Rekomendowane odpowiedzi

Witam przeglądam to forum i czytałem trochę na temat przedmuchów ale nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na mój temat. Mam już trochę przelatane koło 300000km i ostatnio wydmuchało mi uszczelkę pod klawiaturą, wiem że mam już zapewne zużyte pierścienie ale na mocy tego za bardzo nie odczuwam.

Natomiast mam pytanie dotyczące powrotu spalin z skrzyni korbowej do silnika, wiadomo że idą rurką pod pokrywę zaworów natomiast potem odchodzą dwie rurki jedna do gaźnika a druga cieńsza gdzieś pod gaźnik. Moje pytanie brzmi czy mogło gdzieś tam się coś zatkać że te spaliny dalej mi tam nie idą tylko wydmuchują uszczelkę?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

druga cieńsza gdzieś pod gaźnik

 

Na mosiężną rurkę wkręconą w przepustnicę . Czasem się zasyfi ,a dojście nieciekawe , ale uszczelki nie wywali . Możesz ją zdjąć przy pokrywie i dmuchnąć .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.ten silnik nie ma gaznika

2.uszczelki pod klawiatura to zmora tego silnika i x18xe

trzeba ja dobrze zamontowac plus dac uszczelniacz w odpowiednie miejsca

no i nie oszczedzac kupujac najtansza

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że ją dobrze zamontowałem ale jak odkęciłem korek wlewu oleju na wyłączonym silniku to było tam duże ciśnienie gazów tak jaby nie poszły one do silnika tylko

gromadziły się tam wytwarzając ciśnienie które wypycha uszczelkę i wywala olej

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na mosiężną rurkę wkręconą w przepustnicę . Czasem się zasyfi ,a dojście nieciekawe , ale uszczelki nie wywali . Możesz ją zdjąć przy pokrywie i dmuchnąć .

 

właśnie ostatnio dmuchałem i wygląda jak by była zatkana tylko niewiem jak idą te gazy dalej czy jest tam jakiś zawór który się otwiera jak silnik pracuje?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niewiem jak idą te gazy dalej

 

To jest raczej ekobajer. Gazy z silnika nie dostają się do atmosfery , tylko lecą - silnik-przepustnica- komora spalania. Cieńszy wężyk daje ujście przy zamkniętej przepustnicy ( hamowanie silnikiem) . Grubszym leci cały czas . U mnie , żeby dojść do tego trzeba było zdjąć przepustnicę i potem klucz 19-22 ( dokładnie nie pamiętam). Przy okazji mozna wyczyścić przepustnicę , więc w sumie się opłaca.

Zdarza się , że po tym ludkowie odnotowują poprawę pracy silnika , ale nie wiem czy nie ma to związku z usunięciem ewentualnych nieszczelnośći dolotu .

Edytowane przez Gość

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności