Skocz do zawartości

astra2 1.7 CDTI


Gość Artur 1972

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich na Forum,jestem tutaj nowy i chcialem poprosic o pare wskazöwek,jestem posiadaczem astry 2 z silnikiem 1.7 CDTI,z przebiegiem 180 tys.km.Rok pr.2003 listopad.samochöd jest w stanie b.dobrym aczkolwiek ma problemy z rozruchem,mieszkam w niemczech i specjalisci z servisu Opla powiedzieli ze "moze to byc"pompa wtryskowa albo ventil AG sami niewiedza co to moze byc,jezeli silnik jest zimny to musze go odpalac z pomoca Start pilota,jezeli jest cieply to odpala za drugim razem,jezeli juz chodzi to pracuje röwno i dobrze,zadne kontrolki sie nie zapalaja itd.zalozylem nowe swiece zarowe,filter paliwa,nowe uszczelki zbiornika paliwa...moze jest w stanie ktos mi podpowiedziec chorobe tego Asterixa?Dziekuje...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Jakiekolwiek niedomagania względem odpalania świadczą pośrednio, o ile w widoczy sposób nie są to przelewy, uszczelniacze trawersów, filtr paliwa, większość węży, źle odpowietrzony układ podczas zmiany filtra itd., o padającej pompie w sposób mechaniczy, elektroniczny albo z połączenia tych dwóch składowych..

 

Pozdrawiam, HDTeam!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trawersy odpadaja bo ten silnik tego nie ma. Zle odpowietrzenie przy wymienie fitra tez odpada bo odpalałby zle lub wcale praktycznie caly czas chyba ze bardzo ale to bardzo mala nieszczelnosc by była. W sumie to nawet zle zlozony filtr(podwinieta uszczleka itp) to tez by zaciagal powietrze. Moze jakies problemy z zaworkeim zwrotnym.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trawersy odpadaja bo ten silnik tego nie ma. Zle odpowietrzenie przy wymienie fitra tez odpada bo odpalałby zle lub wcale praktycznie caly czas chyba ze bardzo ale to bardzo mala nieszczelnosc by była. W sumie to nawet zle zlozony filtr(podwinieta uszczleka itp) to tez by zaciagal powietrze. Moze jakies problemy z zaworkeim zwrotnym.

Witam,dziekuje za pierwsze podpowiedzi,niewiedzialem ze trzeba odpowietrzac uklad po wymianie filtra paliwa,wlasnie dzisiaj podpiolem przewody z filtra na krötko ze soba,ale bez wielkiej röznicy tez musialem dwa razy krecic....mysle ze kolejne co zrobie to wyczyszcze ten zawör AG czy jak on sie nazywa....pozdrawiam...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale pominiecie filtra nic nie da bo jesli w rurkach jest powietrze to i tak ta pompka nie zassa sobie paliwa z baku lub z wielkimi bulami i kreceniem rozrusznikiem spora ilosc czasu jakos tam pociagnie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale pominiecie filtra nic nie da bo jesli w rurkach jest powietrze to i tak ta pompka nie zassa sobie paliwa z baku lub z wielkimi bulami i kreceniem rozrusznikiem spora ilosc czasu jakos tam pociagnie.

Dzieki wesol,za kolejna podpowiedz,staram sie walczyc z tym bledem jak moge,ale szukam dalej,wtorek mam wolny warsztat u szefa to moge troche poszukac.....dzieki!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki wesol,za kolejna podpowiedz,staram sie walczyc z tym bledem jak moge,ale szukam dalej,wtorek mam wolny warsztat u szefa to moge troche poszukac.....dzieki!

 

Najlepiej jakbys zrobil testa z jakas butelka czy cos w tym stylu i na krótko podlaczyl z pominieciem baku i filtra paliwa i zapodal rope do pompy bezpsrednio mze nawet z jakas pompką do spuszczania paliwa z baku jak to maja w warsztatach. Jesli odpali z taka pompką to jestes w domu.

Coprawda w innym silniku ale tez bez pompki podajacej jedne ziom w forum vectry zapodal taka pompke podajaca i nawet filmik zamieszczal jak pali auto z pompka i bez- silnik x20dth. Niebo a ziemia ci powiem.

Chyba ze masz jeszcze padajacy akumulator oraz rozrusznik juz lekko wyeksploatowany to tez moga byc podobne cyrki. Rozrusnik musi tak krecic by obroty silnika na techu pokoazywaly w momencie krecenia nie mniej jak 250 obr/ min. ponizej 200 obr paliwo nie jest podawane bo elektronika odcina a przynajmniej przez pierwsze sekundy krecenia- takie dziwne wymysly jak widzisz ale nie martw sie nie tylko GM'a.

Edytowane przez wesol

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej jakbys zrobil testa z jakas butelka czy cos w tym stylu i na krótko podlaczyl z pominieciem baku i filtra paliwa i zapodal rope do pompy bezpsrednio mze nawet z jakas pompką do spuszczania paliwa z baku jak to maja w warsztatach. Jesli odpali z taka pompką to jestes w domu.

Coprawda w innym silniku ale tez bez pompki podajacej jedne ziom w forum vectry zapodal taka pompke podajaca i nawet filmik zamieszczal jak pali auto z pompka i bez- silnik x20dth. Niebo a ziemia ci powiem.

Chyba ze masz jeszcze padajacy akumulator oraz rozrusznik juz lekko wyeksploatowany to tez moga byc podobne cyrki. Rozrusnik musi tak krecic by obroty silnika na techu pokoazywaly w momencie krecenia nie mniej jak 250 obr/ min. ponizej 200 obr paliwo nie jest podawane bo elektronika odcina a przynajmniej przez pierwsze sekundy krecenia- takie dziwne wymysly jak widzisz ale nie martw sie nie tylko GM'a.

Witam,to jest dobra idea,zeby na krötko podlaczyc z pominieciem baku i filtra,co do rozrusznika to kreci dobrze a akmulator jest prawie nowy ....dziekuje za kolejna podpo....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności