Skocz do zawartości

Opel Astra F nie odpala


Gość żagiel

Rekomendowane odpowiedzi

witam posiadam opla astre F kombi w gazie. Pewnego dnia jadac poczułem spadek mocy... gdy sie zatrzymalem silnik chodzil na wolnych obrotach bardzo nierowno i mocno go telepalo ale go niegasilem ( caly czas byl na gazie)... jakos dojechalem do celu i podnioslem maske zeby zobaczyc co tam sie dzieje (silnik wciaz na chodzie) no ale ze nic niewidzialem wiec pojechalem dalej. pomyslalem ze moze gaz ciulowy zatankowalem wiec przelaczylem go na benzyne no i przejechalem 50 metrow i auto stracilo kompletnie moc i niejechalo i silnik zgasl praktycznie w czasie jazdy i juz nie odpalil. kolega mnie sciagnol pod dom i cala droge jechalem na biegu zeby miec hamulce i auto ani razu niezaskoczylo ani nawet niebylo zadnej reakcji... pod domem pociagnol mnie szybciej tak zeby obroty wskoczyly na 2 tys bo wtedy przelacza sie na gaz no i na gazie zaskoczyl i chodzil fakt faktem tak samo jak przedtym jak zgasl ale chodzi i sam dojechalem na marking i zaparkowalem zgasilem go i znow nie odpalil (odpala na benzynie. niema mozliwosci odpalic na gazie) i kompletnie niewiem od czego zaczas sprawdzanie... co moze byc nie tak... bym prosil o jakas rade:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz błedy!- w prosty sposób mozesz sam to zrobić!!! -a centralka gazowa ma pewnie skrót po którym mozesz odpalać na gazie-tak na przyszłosc w razie 'W' I tak jak kolega napisał mozesz odchylic osłone rozrządu i zajrzec czy masz pasek w całosci jak wygląda nie pewnie to mozesz obrucic wałem i sprawdzic czy są wszystkie zeby w pasku bo czasem jest tak ze wysypią sie 2 czy 3 zeby i jest lipa! -jesli to 8-zaworówka to sie nie martw zbytnio bo były bezkolizyjne POWODZENIA

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym holowaniem to lipa jak nic...tak niewolno!!! Jak vertix napisał tak zrób...najlepiej zdejmij osłone paska i sprawdz czy sie nie przestawił potem szukaj dalej... jażeli to c16nz na kopułce to pierwsze do kontroli-kopułka,palec,kable i świece...następne zasilanie w paliwko, wtrysk, parownik...jeżeli ok to kontrola sprężania i ewentualna usterka mechaniczna

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności