Skocz do zawartości

Obieg wewnętrzny ASTRA H


Gość los_dawidos

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 206
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Gość popencjusz

Jest schowany za panelem radia i klimatyzacji. Sprawdź czy zębatka ze ślimakiem od dystrybutora powietrza pracuje prawidłowo. Znajdziesz ją wysoko kładąc głowę na wycieraczce pod kierownicą, po uprzednim zdjęciu osłony nawiewów i pedałów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się klapkę wyjąć poprzez manewrowanie. Zrobiłem obejmę i włożyłem klapkę na miejsce. Jednak mam problem z włożeniem silniczka. To znaczy, nie potrafię zgrać ze sobą wypustki w trzpieniu wychodzącym z silniczka oraz wycięcia na rurce klapki. Próbowałem włączać silniczek, tak żeby wypustka weszła na miejsce, jednak tak się nie dzieje. Przed włożeniem klapki na miejsce próbowałem nałożyć ją na trzpień i pasowała idealnie. Tak więc obejma jest dobrze zrobiona. Macie jakiś pomysł?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość popencjusz

wypnij wtyczkę na tyle by puściła z zatrzasku ale była nadal w gnieździe. Wciśnij przycisk obiegu wtedy silnik zacznie pracować. Jak tylko wskoczy, wyciągnij wtyczkę by silnik się zatrzymał. Później poskręcaj wszystko i podłącz wtyczkę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjąłem to szare zabezpieczenie z tej wtyczki ale nie potrafię jej wyjąć. Mocno dalej siedzi i boję się ją połamać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość popencjusz

trzeba podważyć cienkim śrubokrętem żeby odblokować bo mocno siedzi. Nawet jak urwiesz zabezpieczenie to i tak mocno siedzi więc żadna strata.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko nie potrafię włożyć silniczka tak, żeby otwory w jego obudowie i otwory na kopule klapki się zgrywały. Nie wiem co to za patent, ale wykonanie tego jest bardzo trudne.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawet jak nie masz tego czujnika

to nie ma tu co wiele analizowac - to jest logiczyn sposob dzialania lodowki

 

co prawda mam inne auto ale

dziala ot tak samo

klimatronic ustawiony na konkretna temperatura tryb auto - czyli komp sma reguluje czy i gdzei ma mocniej wiac na nogi na czy ze srodkowych kratek czy po szybach - moge wybrac jedna konkretna opcja - ale wtedy wylacza sie tryb auto

to samo sie tyczy cyrkulacji powietrza - jak chce klapka otworzyc lub zamknac a tryb auto jest wlaczony to po nacisneiciu klawisza od razu on sie wylacza (u mnie jest jeszcze szujnik jakosci powietrza takze widze jak czasami komp zapoda sygnal do klapki ze ma sie otworzyc) a jak ja recznei zmienei ustawienie i jakis czas tka jade to od razu widac roznica w spalaniu na kompie - minimalna ale jednak

i trzeci przypadek - biegi wentyatora - w trybie auto komp sam ustawia jego szybkosc tak aby w kabinie panowala odpowiednia wybrana temepratura i na poczatku w trybie auto wiadomo wentlator chlodzi szybciej zeby jak najlepiej rozprowadzic powietzre a potem wlacza sie jak tego tylko potrzebuje

krecac ta galka recznie od razu wyskakuje z trybu auto

 

to wszystko jest tma ze sobo powiazane i niesprawna klapka ze storny mechanicznej prowadzi do teog ze klima caly czas pracuje - bo nigdy nie osiagnie ustawionej temperatury jak z zewnatrz wpada zbyt cieple powietrze caly czas dlatego szybciej moze ulec uszkodzeniu sprezarka jak tez i spalanie w aucie masz niepotrzebine wyzsze

dlatego ustawienie tej klapki w jakeis jednej pozycji tak jak to tu ktos proponuej albo odpiecie silniczka calkowicie nie jest zadnym rozwiazaniem

lepiej juz sie pobawic i zrobic to tak jak te ruski naprawiajac przedtem oczywiscie uszkodzona klapka

U mnie klapka jest cały czas w pozycji obiegu otwartego. Moge wymusić jej ruch tylko poprzez naciśnięcie przycisku "obieg zamknięty". Nie zauważyłem, żeby klima po osiągnięciu zadanej temperatury zamykała klapkę. Tak więc ten argument o lodówce u mnie nie znajduje zastosowania. Chyba, że sam klapkę zamknę. A tak to ona cały czas pozostaje otwarta. Jestem rozczarowany, bo myślałem, że jak ją naprawię, to będzie tak jak kolega pisał.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość popencjusz

Masz automatyczną klimatyzację? Bez temp na pokrętle? Jeśli tak, to klapka powinna zadziałać zależnie od przycisku i latem zauważysz że po odpaleniu gdy jest gorąco że przełączy się na obieg zamknięty by szybciej schłodzić auto. O jaką lodówkę Ci chodzi?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności