Skocz do zawartości

Obieg wewnętrzny ASTRA H


Gość los_dawidos

Rekomendowane odpowiedzi

Podłącze się do tematu. W jakiej pozycji kierunku nawiewu obieg wewnętrzny zostaje automatycznie wyłączony ? Klima manualna.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 206
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Masz automatyczną klimatyzację? Bez temp na pokrętle? Jeśli tak, to klapka powinna zadziałać zależnie od przycisku i latem zauważysz że po odpaleniu gdy jest gorąco że przełączy się na obieg zamknięty by szybciej schłodzić auto. O jaką lodówkę Ci chodzi?

Tak automatyczną. I jak osiągnie żądaną temperaturę, to dmuchawa cichnie i tyle. A klapka pozostaje w pozycji obiegu otwartego. Może w lecie się to zmieni. Bo na razie ogrzewam auto. Zobaczymy.

 

A o lodówce pisał kolega arek tutaj: http://forum.opel24....tra-h/?p=461726

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Fircyk81

W pozycji nawiewu na szybę. Przynajmniej u mnie tak jest w Astrze G, ale w H powinno być tak samo.

 

W H jest tak samo

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość popencjusz

Z tą lodówką to nie do końca jest tak jak piszą. Może jak masz czujnik jakości powietrza. Ale i tu bym się spierał bo montowany jest chyba w kanale pod szybą na zewnątrz kabiny. Tak jak pisałem, w klimatroniku przy dużej różnicy temp zmierzona do temp zadana, klapka przełącza się w obieg zamknięty, inaczej jest cały czas w pozycji otwartej by było czym oddychać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

jak osiągnie żądaną temperaturę, to dmuchawa cichnie i tyle

 

Jak zwykle bełkoczę od rzeczy , ale ja bym poszukał rezystora dmuchawy .

Opel walił buble i do rezystora dmuchawy walił aluminiowe wsuwki , które korodują .- zamiast miedziaków.

Jeśli któregoś pięknego dnia ( najlepiej upalnego) dmuchawa w ogóle nie zareaguje ( na żadnej nastawie temperatury) , to wsuwki do wymiany.

 

 

 

w klimatroniku przy dużej różnicy temp zmierzona do temp zadana, klapka przełącza się w obieg zamknięty, inaczej jest cały czas w pozycji otwartej

 

Raczej nie , bo u mnie dla przykładu , samo włączenie klimy zamyka klapkę. Możliwe ,że jeśli ktoś ma poj...ane podciśnienia , to klapka lata jak chce.( i to się zdarza)

 

Ps . Można mówić ,że to nowsza wersja i tu takie rzeczy nie przejdą, ale jakoś tego nie widzę....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość popencjusz

tu nie ma sterowania podciśnieniami. U mnie z obserwacji zauważyłem że tak jest. Zarówno i w astrze H jak i w signum.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Pozwolę sobie odświeżyć temat. Auto: Asta G, Problem przepalanie się silniczka z powodu tego, że w silniczku po zamknięciu i otwarciu klapy w dalszym ciągu jest prąd i na klapkę działa siła w wyniku czego silniczek się nagrzewa i w końcu przepala.

Czy ktoś już testował wynalazek kolegi

jgrzegorz

http://forum.opel24.com/uploads/post-5032-0-14197500-1382069551.jpg

 

lub ten rosyjski http://www.astra-h.ru/zaslonka.html

Czy też jest już jakiś lepszy sposób na pozbycie się problemu z tym silniczkiem?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności