Skocz do zawartości

Omyłkowe zalanie baku preparatem na chwasty


Gość Kąkol

Rekomendowane odpowiedzi

Zdemontowałem filtr paliwa. Środek ma bardzo specyficzny zapach, dosłownie identyczny z zapachem farby do włosów (te z amoniakiem), tak samo pachniała zawartość filtra. Domniemam, że ten środek osiadł na dnie baku i tylko to znajdowało się w filtrze i w wężykach. No i filtr paliwa jest nierozbieralny. Filtr będzie wymieniony na nowy.

 

Chciałbym się teraz tego pozbyć z wężyków i z dna baku. Jeśli będzie trzeba to spuścićcały bak, tylko jak to zrobić w miarę sprawnie? W baku jest 45l tej mieszaniny i małym wężykiem będzie co robić...

 

Mozez sciagnac przewod zasilajacy przed filtrem paliwa zwierajac styki przekaznika pompy paliwa wypompowac wszystko z baku.

mozesz pokusic sie o odnalezienie przewodu powrotnego paliwa i za jego pomoca spuscic zawartosc baku

Mógłbyś to troszkę lepiej rozwinąć?

Edytowane przez Kąkol

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 27
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Bak opróżniony i wyczyszczony, zalane nowe paliwo, nowy filtr paliwa, jednak samochód nie odpala.

Filtr paliwa przed założeniem zalałem olejem napędowym, tak samo węże dochodzące do filtra. Czy dalej może być coś zapowietrzone?

 

Edit:

 

Samochód odpalił po doraźnym dostarczeniu Plaka. Chodzi tylko wtedy, gdy psikam plakiem do gardzieli filtra, momentalnie po puszczeniu spustu plaka samochód gaśnie...

Edytowane przez Kąkol

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten uklad szybko sie odpowietrza (pompa paliwa w baku). Jesli rozruch na plaku nie pomaga to cos uszkodzila ta mieszanka. Wystartuj go na plaku jeszcze kilka razy- moze przy wiekszych obrotach niz podczas pracy rozrusznika w koncu zaskoczy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety to też nie działało. Mogła paść pompa paliwa?

Może inaczej... Powinna być słyszalna pompa paliwa podczas kręcenia rozrusznikiem, albo chociaż podczas włączonego zapłonu?

 

Edit:

 

Na dziś walka zakończona...

Odpięliśmy wężyki z filtra i próbowalismy odpalić samochód. Z żadnego z nich ropa nie poleciała - stąd pytania o pompę.

Podczas kręcenia nasłuchiwaliśmy z okolic pompy czy coś się dzieje - też nic. Probowaliśmy jakoś zdemontować tę pompę i znów kolejny problem. Chodzi o tę nakrętkę na pompie http://img13.allegroimg.pl/photos/oryginal/26/95/17/60/2695176006 Nie chciała współpracować i nie szło jej odkręcić. Mało miejsca, zmęczenie po całym dniu siedzenia przy tym samochodzie dał się we znaki i na dziś sobie darowałem.

Też taka myśl przez głowę się przewinęła. Jesto to możliwe, że samochód jest na tyle bystry, że zablokował rozruch silnika? Może jak wtedy zapchał się filtr tym gównem, to wyskoczył jakiś błąd, który zablokował pompę paliwa? Jest to możliwe?

 

Pozdrawiam i dobrej nocy życzę.

Edytowane przez Kąkol

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesto to możliwe, że samochód jest na tyle bystry, że zablokował rozruch silnika?

nie...

 

Co do tego mogła paśc pompa paliwa od tej mieszanki, a raczej padła...

 

Ciekawe jak po takiej miksturze będa się spisywac wtryski i pompa cr...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy nie braklo ci przypadkiem ON i wtedy wlales ten srodek przez pomylke na pusty bak

a potem dopiero zalales ON do pelna jak stwierdziles ze nie chce zapalic???-W TAKIM PRZYPADKU BEDZIE NAPRAWDE NIE CIEKAWIE

 

 

2 OPCJA

JEZELI NIE SLYCHAC POMPY PALIWA TO DOBRZE ISTNIEJE NADZIEJA ZE SIE ZAPCHAL PRZEWOD PALIWOWY I POMPA STANELA

SPRAWDZ PRZEKAZNIK W SKRZYNCE BEZPIECZNIKOW OD POMPY PALIWA MOGL SIE USMAZYC

Edytowane przez mati11294

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze nie używaj CAPS LOCKA.

 

Po drugie jak to dobrze? Dobrze, że pompa pracuje na sucho? Przecież wałek jest napędzany mechanicznie i podczas prób rozruchu pompa pracuje - w tym przypadku może na sucho.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Probowalismy odpalac z wyciagnietymi wezykami z filtra paliwa, z zadnego z nich paliwo nie lecialo.

Co do zania tego specyfiku. Zalalismy na ok. 10 litrow ropy maksymalnie dwa litry tego specyfiku, po czym do pelna dolalismy czystej ropy. Samochod stal pare dni i dopiero byla proba odpalenia. Nikt nie myslal, ze moglo sie cos stac.

Przewod paliwowy plukalismy czysta ropa, takze jest drozny.

Co warto jeszcze zrobic? Dzisiaj mamy w planie wymiane tej pompy, ale lepiej uniknac niepotrzebnych wydatkow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności