Skocz do zawartości

gaśnie na jałowym biegu


Gość keras71

Rekomendowane odpowiedzi

Nie pali ci się check engine? ta pomarańczowa kontrolka silnika?

Do sprawdzenia masz tak: przepływomierz, zawór recyrkulacji spalin EGR, Sonde Lambda i regulator biegu jałowego. powinieneś podjechać na diagnostykę komputerową!

trzeba to zdiagnozować i zczytać błędy!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź, byłem u dwóch mechaników sprawdzali na kompie, u jednego wyskakuje błąd P0505 coś z przepustnicą, została przeczyszczona, u drugiego fachmana błąd z sądą, ponadto może też być nieszczelny przewód łączący kolektor ssący z przepustnicą- fakt jest klejony, już zamówiłem, a co z tym zapachem paliwa?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tego że czuć paliwo to musisz sprawdzić czy przewody paliwowe w zbiorniku są szczelne i nie wydostaję się tam paliwo, musisz podnieść w tym celu tylną kanapę do góry i dostać się pod pokrywę zbiornika, jak zdemontujesz to posprawdzaj przewody na łączeniach i czy stamtąd nie czuć paliwa! jak tam jest wszystko wporządku i nie czuć tam paliwa, nie jest mokro tzn. że paliwo tamtędy się nie wydostaję czyli wszystko jest szczelne i nie stąd będzie pochodzić zapach paliwa w kabinie!, potem masz do sprawdzenia przewód pod samochodem z prawej strony przed tylnim kołem!, jak ktoś nieumiejętnie wymieniał filtr paliwa mógł uszkodzić ten zaczep i tamtędy wydostaję ci się paliwo i czuć w kabinie!, ten przewód wóczas lata i się obija!, należy tą usterkę usunąć a przewód łączycy od filtra z drugim przewodem na którym jest zaczep jakoś trzeba usztywnić i ustabilizować! ewentualnie wymienić ten kawałek przewodu jak jest sparciały, jak ci się pali check tzn. że błąd nadal jest i usterka występuję w dalszym ciągu! musisz ogarnąć ten temat bo idzie zima i będziesz miał problem z odpalaniem.

Edytowane przez marti82

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Po raz kolejny dzięki za podpowiedzi. Problem z gaśnięciem na jałowym biegu rozwiązany, wymiana gumy łączącej kolektor ssący z przepustnicą ( była uszkodzona),teraz silnik pracuje ok, paliwa również już nie czuć, wymieniłem filtr paliwa i powietrza i po problemie. Jedyne co jeszcze boli moje autko to kolosalne spalanie 10/11 l/100km przy normalnej jeździe do 100 km/h, o co chodzi? wie ktoś?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności