Skocz do zawartości

MBC czy zakupic oryginalny zawór ?


Gość FOLIA

Rekomendowane odpowiedzi

Witam otoz na dniach padł mi zaworek sterowania turbem ten na prawym nadkolu bo niewiadomo skad znalazła sie w nim woda :D ale mniejsza...

 

dopasowałem zaworek od turbiny i auto odzyskało moc ale ma wieksza dziure.. zaczyna przyspieszac nagle dopiero przy jakichs 2,2 tys. obr/min..

 

Kupno tego zaworka gdzie kolwiek w okolicy i tez niewiadomo czy sprawnego graniczy z cudem.. a z allegro juz nie raz sie przejechalem..

 

Otóz pytanie sprowadza sie do tego czy załozyc oryginaklny zaworek tylko po to zeby nie swiecił check a działanie turba zaadaptowac poprzez osobny zawor MBC i uregulowac go na fabryczne cisnieni czy lepiej zakupic oryginalny zaworek ?

 

aha i czy mozecie mi powiedziec jakie cisnieie dmucha turbina w X20DTL ? dzieki z góry

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Woda była w środku bo zassało przez filtr. Jesteś pewien że trzeba kupić nowy, może jego wyczyszczenie wystarczy. Czy przed tym zdarzeniem przyśpieszała szybciej? Jak wygląda kolektor dolotowy, jeśli jest zasyfiony to doładowanie może być odczuwalne o wiele później.

http://forum.opel24.com/topic/4497-Problem-z-elektrozaworami-rozwiazany-diesel/

http://forum.samnaprawiam.com/czyszczenie-ukladu-podcisnien-opel-20-dti-vt2078.htm

http://forum.samnaprawiam.com/czyszczenie-kolektora-ssacego-opel-20-dti-vt2069.htm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie da sie zalozyc MBC to tu nie ma manualnej regulacji cisnienia. Cisnienie naruzca ECM. nie jest stale tylko sie zmienia zaleznie od tego jak chce ECM jak ma zapisane w mapach. Czasy analogu i wszytskiego na linke sie skoncyzly na astrze F. Wywali blad i obtnie dawke paliwa i bedzie luł.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety koledzy rozebrałem go i w srodku wszystko wyczyscilem złozylem ale nadal nic ! nie otwiera cewka i koniec !

 

Jeżdze narazie na tym od t4 i poki co jest w miare ok no ale ta dziura aa no i swieci check jak jade rownymi obrotami ponizej 2tys obr.

 

myslalem zeby zostawic podpieta wtyczke do tego mojego oryg. zaworka a wezyki vacuum puscic przez mbc i ustalic jej stale cisnienie doładowania i heja.. no ale jak sobie to bardziej przemyslałem to moze faktycznie nie zdac to egzaminu !

 

No nic zakupie oryginalny zaworek i wszystko wroci do normy ale na razie musze jezdzic na szelcwagenowskim :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności