Skocz do zawartości

Nagłe problemy z turbiną ?


Gość witus23

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam taki problem. Dzisiaj rano po odpaleniu auto straciło na mocy. Powyżej 2 tys. zawsze było taki delikatny świst czyli turbina się załączała, dzisiaj nie ma tego dźwięku, auto się muli. Gdy dałem gazowałem go na postoju powyżej 3tys. w lusterku widziałem dym. Żadne kontrolki się nie zapalają, błędy metodą gaz-hamulec tez nie ma. Wieczorem podłączę do kompa. Co sprawdzić jak nie będzie błędów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe turbina mu sie zalaczała. Pokaz mi ten wlacznik na turbinie. TO nie kontakt w scianuie by sie cos zalaczalo.

 

Mam problem, a ty mnie łapiesz za słówka. Chyba wiadomo o co mi chodzi, więc po co takie głupie komentarze.

 

Jak dokładnie krok po kroku sprawdzić doładowanie w OPCOMie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O to logi przy 2500 obr/min

Napięcie akumulatora,14.3 V

Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),2.95 V

Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),1.46 V

Pożądane jałowe,950 obr/min

Prędkość silnika,2.536 obr/min

Prędkość obrotowa wałka rozrządu,1250 obr/min

Zmodyfikowana prędkość obrotowa biegu jałowego,NO

Obliczany przepływ powietrza,165 kg/h

Przepływomierz powietrza,166 kg/h

Temperatura Otoczenia,11 °C

Temperatura powietrza zasilanego,17 °C

Temperatura powietrza zasilanego,3.44 V

Temperatura cieczy chłodzącej,66 °C

Temperatura cieczy chłodzącej,1.91 V

B1S1 Temperatura nagrzewnicy sondy lambda,756 °C

B1S1 Nagrzewnica sondy lambda zasilana prądem PWM (modulacja szerok. impulsu),0 %

B1S1 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 1),-5 mV

Ciśnienie atmosferyczne,97 kPa

Ciśnienie atmosferyczne,3.85 V

żądanie ciśnienia ładowania,120 kPa

Ciśniemnie ładowania,106 kPa

Ciśniemnie ładowania,1.7 V x

Zawór elektromagnetyczny stosunku pul- sów ciśnienia ładowania,50 %

Zlecona pozycja EGR (Recyrkulacja Spalin),100 %

Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),0 %

Stosunek pulsów zaworu elektromagnetycz nego regulacji poziomu zawirowania,47 %

Sygnał serwo PWM położenia przepustnicy,5 %

Wymagane ciśnienie szyny paliw. Common Rail,66.88 MPa

Common Rail ciśnienie paliwa,105.25 MPa

Common Rail ciśnienie paliwa,2.81 V

Sygnał PWM elektrozaworu sterowania ciśnienia w szynie paliwowej,43 %

Prąd elektrozaworu sterowania ciśnienia w szynie paliwowej,1.33

Elektrozawór odmierzania paliwa PWM,33 %

Prąd elektrozaworu odmierzania paliwa,1.28 %

Temperatura paliwa,18 °C

Temperatura paliwa,3.5 V

Prędkość pojazdu,62 km/h

Przyspieszenie pojazdu,0.0 m/ s2

Moment obrotowy silnika,83 Nm

Przekaźnik czasu wstępnego ogrzewania,Nieaktywne 12V

Lampka kontrolna czasu żarzenia,Wył 12V

Przekaźnik diagnozy czasu nagrzewania wstępnego,Nieaktywny

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy dobrze wykonales te logi.

 

robi sie to tak...4 bieg obroty na 1500 wlaczasz nagrywanie blokow, dostepne pod blokami na dole ekranu, a nastepnie but w podloge i ciagniesz go do 4tys.obr/min.

Edytowane przez wolf80

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy dobrze wykonales te logi.

 

robi sie to tak...4 bieg obroty na 1500 wlaczasz nagrywanie blokow, dostepne pod blokami na dole ekranu, a nastepnie but w podloge i ciagniesz go do 4tys.obr/min.

 

OK. Będe miał chwile czas to poprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności