Skocz do zawartości

Nagłe problemy z turbiną ?


Gość witus23

Rekomendowane odpowiedzi

Tak tylko raczej w oplu nie ma opcji zapisywania zmiany parametrów- tech 2 mial cos takiego jak robienie zapisu migawek ale czy cos takiego maja te amatroskie sprzety to nie wiem. Poza tym podstawowa sprawa to to ze sie robi takie odczyty na silniku rozgrzanym czyli od 80 stoni a tu nawet tego nie spelniles. Nie sa potrzebne mi wartosci napiecia czy to na pedale gazu czy to na instalacji ogolnej. Ma byc pedalw podloge( nie na pol czy 3/4 tylko na maxa w podloge caly czas) przy obciazeniu na w miare wysokim biegu 4 lub 5 i takie przyspieszanie z 1000 obr silnika do 3700-4000 wystarczy. W tym czasie jesli sprzet do diagnostyki nie moze zapisywac tych info to mozesz robic fotki lub screeny co sekunda czy nawet pol jesli zdolasz.

 

Maja byc info o dawkowaniu paliwa ( mg/R, przeplywie powietrza na MAF, cisnienie doladowania) Oczewiscie parametry wymagane i aktualne czyli po dwa dla kazdej z tych rzeczy. Czy to takie trudne??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oprogramowanie chinaclone 2010 ma ta opcje nagrywania i dziala to calkiem dobrze, tak czy tak z netu pozniej trzeba sciagnac op-com live i dobiero mozna analizowac...

Problemem moze byc nagranie dawek paliwa, chyba kolega bedzie musial pstrykac zdjecia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak wspomnialem to nie jest istotne jak mi to przedstawisz. Mozesz mi to nawet w wordzie nasmarowac. Wazne bym mial tabelke z wartosciami jaka predkosc obrotowa silnika i jaki parametr wtedy jest czyli cisnienie doladowania zadane oraz faktyczne, tak samo dawka paliwa i odczyt z przeplywki. Po tym bede w stanie pwoiedziec wszytsko. No prawie wszytsko

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak wspomnialem to nie jest istotne jak mi to przedstawisz. Mozesz mi to nawet w wordzie nasmarowac. Wazne bym mial tabelke z wartosciami jaka predkosc obrotowa silnika i jaki parametr wtedy jest czyli cisnienie doladowania zadane oraz faktyczne, tak samo dawka paliwa i odczyt z przeplywki. Po tym bede w stanie pwoiedziec wszytsko. No prawie wszytsko

Ok. Tylko może być problem z temperaturom, mam prawdopodobnie padnięty termostat i max to może 70 stopni.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności