Skocz do zawartości

silniczek krokowy


Gość RODI86

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kiedyś pisałem o tym problemie ale nie czepiałem się tego bo się nie znam ale muszę się z tym uporać

 

problem polega na tym jak odpalam zimny silnik to obroty ma około 500tyś i telepie samochodem

 

ruszałem tą dzwigienką od silniczka krokowego ale w jedną strone nie idzie a w drugą rusze to obroty spadają bardziej

 

jak już złapie temperature to jest git

 

mój opel to astra 1.7 tds isuzu

silniczek krokowy jest przy pompie

i sterowany jest przewodami ciśnieniowymi z płynem chłodniczym

Edytowane przez RODI86

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

wymocz go na noc w słoiku z nitro, jak nagar zmięknie to wszystkie częsci dostępne przemyj pędzelkiem, jak będzie dżwigienka elastycznie się ruszała to ok,zamontować i jechać(miałem podobne objawy występujące częściej zimą i od dwu lat jjest spokój od przeczyszczenia)

pozdr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak samo u mnie się zrobiło teraz się robi zimno i dało znać u mnie dwigienka chodzi w jedną strone wygląda to tak jakby w jedną strone przestawiona była na maxa a przekręcając ją w drugą strone obroty spadają

 

wybacz,że takie pytanie zadam czy jak wyjmę ten silniczek krokowy i rozłącze przewody hydrauliczne to nic się nie stanie

 

w sęsie wyciek lub zapowietrzenie układu chłodzącego?

Edytowane przez RODI86

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozłącze przewody hydrauliczne to nic się nie stanie?

 

 

przygotuj sobie stożkowe korki (np z drewienka) i zatkaj nimi przewody jak je ściągniesz, dodatkowo możesz posłużyć się małymi ściskam stolarskimi (plus coś w miarę elastycznego do ochrony przewodu od szczęk zacisku) i tuż przed ściągnięciem przewodów zaciśnij je, to nawet kropli nie uronisz (po zakorkowaniu zwolnij ściski by odprężyć przewody. Przy zakładaniu, czynności w odwrotnej kolejności) nic nie powinno się zapowietrzyć.

 

pozdr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pobawiłem się dzisiaj przy tym silniczku i zobaczyłem,że chyba on działa przy dźwigni jest śróbka do regulacji podkręciłem ją i ustawiłem obroty na 1000obr przy odpaleniu na zimno ma jakieś 850 900 obr po chwili wskakuje na 1000.obr

 

mam proźbę czy może mi ktoś wytłumaczyć ile powinien mieć obrotów prawidłowo przy pierwszym odpaleniu w jaki sposób i w jakiej temperaturze powinien się przestawić na normalne obroty

 

bo ja jak się bawiłem to po jakiś 7min silniczek troszeczke się przestawił na obrotach praktycznie nie zauwarzyłem różnicy a temperatura była na środku między 0 a 90

 

byłbym wdzięczny jakby mi to ktoś wytłumaczył bo nie wiem jak powinna ta praca przebiegać i ułatwiło by mi to ustawienie tego

tak jak ma być

Edytowane przez RODI86

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłopaki nikt nie ma podobnego silnika żeby mi podpowiedzieć ile ma mieć obrotów na zimnym i po jakim czasie silniczek krokowy powinien rozłączyć podniesione obroty na normalne

Edytowane przez RODI86

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

witam nie chce zakładać nowego tematu dlatego pisze tu ponownie

 

chodzi o silniczek krokowy a dokładniej o wymontowanie go na co się musze szykować

 

przewody z płynem chłodzącym wiem już jak

 

a dalej nie wiem nic mam nadzieje że nic po wymontowaniu nie przestawi się

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności