Skocz do zawartości

Opel Wymiana Zaworów


Gość maersk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam pytanko mam do fachowców konkretne dziś rano odpaliłem autko pochodziło chwile nagle jak by śruba wpadła w rozrząd okazało się że rolka doczekała swoich dni ale kupiłem nową zamontowałem i lipa nie pali widocznie pogięło zwory przy odpalaniu silnik kręci jak by świec nie było...

 

1.Czy znacie wymiary zaworów ?? w książce nie mogę odnaleźć a to ważne bo chciał bym kupić a nie wiem jakie :(

 

2. Pytanie bardzo ważne czy w takim wypadku lecą zawory ssące tylko czy wydechowe również tłok zahacza czy może wystarczy kupić ssące

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega wyżej ma rację, trzeba rozebrać

napiszę ci to jak to wygląda cenowo ( twój silnik to 1.4 8V to koszta mniejsze będą nie w przykładzie poniżej )

 

Napiszę Ci jak to wygląda cenowo do silnika Opel 1.6 16V a mianowicie :

 

Głowica silnika : Remont kapitalny : komplet uszczelek i śrub : 450 zł

popychacze hydrauliczne : 688 zł

zawory : 580 zł

prowadnice : 200 zł

Blok silnika : : komplet uszczelek i śrub : 260 zł

tłoki : 720 zł

pierścienie : 240 zł

panewki główne : 180 zł

panewki korb. : 102 zł

 

Osprzęt silnika : napęd rozrządu + pompa wody : 580 zł

 

 

Robocizna : regeneracja głowicy : 400 zł

szlif bloku : 300 zł

szlif wału : 300 zł

demontaż i montaż : 1200 zł

 

SUMA : 6200

 

 

 

Głowica silnika : Mały remont komplet uszczelek : 450 zł

popychacze hydrauliczne : 688 zł

 

Blok silnika : komplet uszczelek i śrub : 260 zł

pierścienie : 240 zł

 

Osprzęt silnika : napęd rozrządu + pompa wody : 580 zł

 

Robocizna : regeneracja głowicy : 550 zł

demontaż i montaż : 1200 zł

Suma : : 3968 zł

 

 

 

Puenta jest taka : " Remont jest droższy niż kupno używanego silnika, ale przywraca mu sprawność na wiele lat "

 

 

Źródło : gazeta Motor.

 

Skopiowałem swój poprzedni tekst, który był w innym dziale. Ceny są warszawskie oczywiście wink.gif A tak na przyszłość to następnym razem trochę poszukaj, a nie czekaj na gotowe wink.gif

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo przydatna informacja ale ceny mocno zawyżone ale pytani czy zawory ssące są mniejsze czy większe tzn główka wiecie o co chodzi ponieważ te większe są ok dolegają wszystko gra są szczelne a te mniejsze są strasznie pogięte widać gołym okiem wydaje mi się że to są ssące ale pytam was

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i absolutnie nie zgodzę się z tymi cenami !!! no wiadomo w Warszawie inne ceny ja to samo mam u siebie od 50% i wiecej taniej

Edytowane przez maersk

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taniej nie znaczy ze na dobrych czesciach

a to ma spore znaczenie przy remoncie

chcesz tanio kupuj najtansze zamienniki

ale taki remont to psu o bude kolego

ja bym gwarancji na to nie dal

za robote tez ktos musi wykasowac

za darmo nikt nie bedzie robic

chyba ze jakis pan Henio robi w garazu pod blokiem ;)

szanujacy sie warsztat ma stale stawki za roboczogodzine

mozesz sie targowac

a jak za drogo to szukaj dalej

 

czasem nie rozumiem podejscia do rzeczy

wpada klient i krzyczy ze drogo

ze ma byc szybko i tanio

takiemu pokazuje wyjazd z posesji

na tanio i szybko nie mam terminow (szkoda mojego czasu)

gdzies na necie krazy fajny kawalek z warsztatu

''tanio i szybko nie bedzie dobrze

szybko i dobrze nie bedzie tanio

tanio i dobrze nie bedzie szybko''

 

c

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego a z ktorej strony masz wydech ??

tak na logike

ssace sa przy listwie wtryskowej i dolocie powietrza

wydechowe przy kolektorze wydechowym

majac to rozebrane latwo rozpoznac ktore sa ktore

 

a juz jak w sklepie powiesz ze chcesz ssace to chyba dadza odpowiednie ;)

chyba ze nie wiesz co masz do wymiany

 

 

btw

nie zapomnij o uszczelniaczach je tez sie wymienia

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tekst: "ile to kosztuje i czemu tak drogo..." - wypowiedziane jeszcze z uśmiechem na ustach klienta sprawia że na pewno nic razem nie załatwimy. Zgadzam się z Gawlakiem. Ludzie wypisują różne rzeczy w internecie oraz opowiadają znajomym, a potem człowiek idzie do warsztatu i zdziwienie, że czemu wymiana uszczelki pod głowicą tyle kosztuje "przecież Panie! ta uszczelka to 40zł na allegro kosztuje a Pan mi tu jakieś planowanie chcesz robić.." - no niestety tacy są ludzie, najlepiej żeby mu przy okazji tak gaz skręcić żeby nic nie palił i olej taki wlać co go podobno wymieniać nie trzeba.

 

- ssące są większe

 

jeśli nie wiesz które są które to zleć może jednak komuś składanie tego silnika

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Gość FatherTom

 

 

Witam pytanko mam do fachowców konkretne dziś rano odpaliłem autko pochodziło chwile nagle jak by śruba wpadła w rozrząd okazało się że rolka doczekała swoich dni ale kupiłem nową zamontowałem i lipa nie pali widocznie pogięło zwory przy odpalaniu silnik kręci jak by świec nie było...

Kolego i co się okazało, faktycznie pogieło zawory, czy raczej inna przyczyna ? Pytam ponieważ mam bardzo podobną sytuację, z tym, że u mnie pompa wody poleciała. Po złożeniu nie mogę odpalić auta objaw taki jakby "świec nie było".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności