Skocz do zawartości

kontrolka silnika, brak mocy, brak błędów


Gość bary_86

Rekomendowane odpowiedzi

Omega c 2.2 dti 2001 rok Witam, podczas jazdy zapaliła się kontrolka silnika, spadła moc, obroty silnika max 3800 na min, po podłączeniu go do kompa zostały wykasowane błędy, zawó EGR został wyczyszczony, sprawdzone podciśnienie-sprawne, brak pęknięć w rurkach itp, co to może być???/> Może pompka vacum?? Po naciśnięciu chamulca i zapaleniu silnika pedał chamulca nie schodzi do dołu tak jak w innych autach, może to coś innego?? POMOCY BRAK JUŻ MI SIŁ dodam że przepływomierz jest sprawny

Edytowane przez bary_86

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętasz czego dotyczyły błędy ?

Mechanik powiedział że błędów było dużo, po wykasowaniu pojawiał się błą EGR-a, ale został on wyczyszczony, chodzi jak nowy i dalej auto nie jedzie

 

 

Turbo też jest sprawne i jest nowe ma 2 miesiące

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to że naprawa nie polega na samym kasowaniu błędów, ale na usunięciu ich przyczyny.

Mechanik wspomniał przynajmniej czego dotyczyły te błędy ? Inaczej to wróżenie z fusów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nic nie powiedział, dodam że jest to polecany spec, naprawdę poważny gość, mówi tak: obstawiam na zatkane podciśnienie lub brudny egr lub uszkodzona "puszka" od podciśnienia, ta co znajduje się na podszybiu strona pasażera- wszystko sprawdzane jest sprawne

 

 

Po podłączeniu turbiny na "krótko" działą, ale podczas jazdy i tak nie ma mocy

 

 

 

Zanim znów udam się do mechanika i wydam parę stówek, wolę sam pogrzebać ponieważ ta przyjemność być szczęśliwym posiadaczem opla już sporo mnie kosztowałą...

 

 

Aby coś dodać to edytuj post i dopisz, nie cytuj też poprzedniej odpowiedzi.

Edytowane przez bary_86

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy miał podobny przypadek w Passacie, wydał bezsensownie kilka ładnych stówek. Zaprzyjaźnił się z serwisami i wszystkimi mechanikami w okolicy.

W końcu z sąsiadem znaleźli porównując z takim samym autem, że dwa wężyki podciśnienia były zamienione (przez mechanika z bardzo dobrą opinią)

Moja sugestia jest taka abyś najpierw znalazł kogoś z taką samą Omegą i pokolei sprawdził, gdzie który wężyk jest wpięty.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wężyki były sprawdzane pokolei i pokolei odkładane na swoje miejsce, żaden z nich nie zmienił swojego miejsca, wszystko jest tak samo jak przed awarią

 

 

odpowiadając zejdź na sam dół strony i pisz w oknie odpowiedzi bez cytowania poprzedzającej odpowiedzi

Edytowane przez bary_86

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wężyki były sprawdzane pokolei i pokolei odkładane na swoje miejsce, żaden z nich nie zmienił swojego miejsca, wszystko jest tak samo jak przed awarią

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naprawdę poważny gość, mówi tak: obstawiam na zatkane podciśnienie lub brudny egr lub uszkodzona "puszka" od podciśnienia

To sprawdź te elementy zgodnie z sugestią mechanika.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności