Skocz do zawartości

Odpala od strzału ... i Gaśnie..


Gość skanlay

Rekomendowane odpowiedzi

Na wstępie się przywitam,

mam podobny problem ze swoją asterką. Poniżej opisuje szczegóły:

 

Auto odpala od "strzału" ... chodzi mniej więcej 30 sek. później szarpnięcie silniekiem - latem nie gaśnie - zimą gaśnie ... można ją później kręcić ze 10-15 razy. Później odpala, i chodzi bez zarzutu.

 

Po podłączeniu do komputer brak jakich kolwiek błędów,

Świece Wymienione,

Filtr paliwa wymieniony,

wtryski ponoć (dlatego, że byłem u mechanika który sprawdzał niby wtryski, a po wizycie u drugiego powiedziano mi, że wstryski były nie ruszane) sprawdzone,

Paliwo lane z różnych źródeł - to samo bez względu czy to ropa z bliskiej , orlenu, bp etc. czy to ultimate, verva czy zwykła bio.

Po dolaniu MOtula - do czyszczenia układu paliwa, lekka poprawa na zasadzie , zaskakiwało po 8 razie(nieznaczna)

 

Nie mam siły .. już do tego samochodu.

POMÓŻCIE

 

 

Z góry dziękuje : ))

Jak tylko uda mi się zrobic filmik z objawów to wrzuce linka : )

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam...

poradziłem sobie z przypadłością swoje Astry...

Okazało się, że samochód najnromalniej , nienormalnie się zapowietrza .. : )

Wymieniono mi podstawę filtra paliwa.. - odziwo odpala .. ; ) bez zarzutów i nie gaśnie po odpaleniu..

 

Pozdrawiam

Koszto to 750zł . : )

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam...

poradziłem sobie z przypadłością swoje Astry...

Okazało się, że samochód najnromalniej , nienormalnie się zapowietrza .. : )

Wymieniono mi podstawę filtra paliwa.. - odziwo odpala .. ; ) bez zarzutów i nie gaśnie po odpaleniu..

 

Pozdrawiam

Koszto to 750zł . : )

 

Walcze obecnie z identyczną usterką, auto po dłuższym postoju odpali jednak po chwili zgaśnie czasami po kilku próbach odpali, nieraz nie chcę załapać wcale, wtedy mogę go uruchomić jedynie za pomocą plaka. Czy opóćz wymiany podstawy filtra paliwa nic innego nie robili? ja wymieniłem już zawór ciśninia paliwa SCV było troche lepiej tzn. nie gasł tak często, teraz jest jeszcze gorzej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

z tego co widzę na fakturze nie napisali mi nic więcej . Wiem jednak od szefa warsztatu - auto zostało podłaczone do maszyny jakieś odłączyli całkowice paliwo od baku i sprawdzali szczelność całego układu zasilania. Jest napisane, że naprawa układu zasilania - czasami tak jest , że po za zapowietrzaniem się w aucie cofa się paliwo i trzeba założyć mały zaworek na przewodach zwrotnych : )))

Sprawdzili jeszcze wtryski , czy nie przecekają - u mnie było ok : -)

 

Pozdraiwm

 

Ps. Oryginalna część - podstawy filtra paliwa to koszto - 354 zł (ściągana z serwisu) + wymina 40 zł .. : ))

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Z tym, że należy bezwzględnie pamiętać, iż zakładanie zaworków i innej magi niweluje - o ile w ogóle - objawy zapowietrzania się układu paliwowego, a nie przyczyny powstawania i sedno usterki.. Ja co prawda X20DTL walczyłem z zapowietrzaniem na wszystkie opisane już i rozkminiane sposoby, ale dopiero regeneracja pompy załatwiła problem w zarodku - to u mnia, aczkolwiek sparciały węży, za mocna skręcona obudowa filtra paliwa itd. również mogą być przyczyną..

 

Pozdrawiam, HDTeam!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam!

 

Z tym, że należy bezwzględnie pamiętać, iż zakładanie zaworków i innej magi niweluje - o ile w ogóle - objawy zapowietrzania się układu paliwowego, a nie przyczyny powstawania i sedno usterki.. Ja co prawda X20DTL walczyłem z zapowietrzaniem na wszystkie opisane już i rozkminiane sposoby, ale dopiero regeneracja pompy załatwiła problem w zarodku - to u mnia, aczkolwiek sparciały węży, za mocna skręcona obudowa filtra paliwa itd. również mogą być przyczyną..

 

Pozdrawiam, HDTeam!

Witajcie ,

byłem u mechanika, i z tego co się dowiedziałem to naprawa układu zasilania , polegała na regeneracji pompy i czyszczenia wtrysków. Tak więc jak kolega opisywał ... zapowietrzanie to powracający problem w astrze h .. zwłaszcza w silnikach 1,7 CDTI .. : P

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość Przemek10

witam. walczyłem z problemem zapowietrzania astry bardzo długo. dopiero piąty mechanik (nadmienie że czwarty to ASO-auto stał 3 dni bez efektu) poradził sobie z problemem i to po niewygurowanych kosztach- w aso chcieli wymienic pompę wtryskową. Okazało się w ostateczności, że miałem pękniętą rurkę blisko pompy wtryskowej. Po wymianie uszkodzone rurki i wymianie ponownej węzyków przelewowych( wymieniane przez pierwszego mechanika) auto pali bez problemu,bez względu na to w jaki sposó zaparkowane i bez względu na ilość paliwa w zbiorniku.

Jestem Załamany postawą ASO w Bydgoszczy.

Problem dotyczył astry G 2.0DTI

Edytowane przez Przemek10

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności