
#1
OFFLINE
Napisano 27 grudzień 2012 - 21:22
Odśwież
#2
OFFLINE
Napisano 14 marzec 2013 - 15:01
dodaj może jakieś zdjęcia
Ten sterownik owszem zalany jest żelem ale umiejętne rozlutowanie pozwala na dostęp do zakrytej elektroniki
w początkowym stadium usterka jest w pełni naprawialna mowa oczywiście o silniku Y17DT?
Odśwież
#3
OFFLINE
Napisano 14 marzec 2013 - 23:47
dodaj może jakieś zdjęcia
Ten sterownik owszem zalany jest żelem ale umiejętne rozlutowanie pozwala na dostęp do zakrytej elektroniki
w początkowym stadium usterka jest w pełni naprawialna mowa oczywiście o silniku Y17DT?
potwierdzam .. usterka w pelni usuwalna za około 300 PLN .. zazwyczaj z tym problemem występował błąd P0251, jezeli sie nie mylę .. ale spotkałem się jeszcze, że czasami winny jest czujnik prędkości obrotowej wału korbowego. Sam analizowałem samochód kuzyna .. i po wymianie czujnika problem zniknął, choć wiem że w dużej ilosci wypadków winny jest moduł sterujacy pompa wtryskową .. że to pompa - oczywiście że możliwe .. ale stawiam na czujnik prędkości obrotowej lub sterownik.
Sterownik zalany jest żelem .. oryginalnie, lecz kolory jest stalowego .. może ktoś go pomalował, niewiedzieć po co??
A jeżeli facet nie widział tam wcześniej żelu .. to on takich wcześniej na oczy nie widział .. i nie naprawiał. Zmień mechanika .. poszukaj na necie gościa, który się tym dokładnie zajmuje.
Odśwież
#4
OFFLINE
Napisano 07 maj 2017 - 12:18
Temat stary ale na pewno nadal aktualny. Moja Meriva na tendencje do poszarpywania. Byłem u elektryka , błędów nie było . Przeglądnął też sterownik ale zimnych lutów nie znalazł. Ostatnio w dziale astry wyczytałem o drugim sterowniku . Wtedy nie pytałem ale chyba przeglądał ten na silniku. Gdzie znajduje się ten drugi i czy warto go przeglądnąć zanim zaczną się problemy ?
Odśwież
#5
OFFLINE
Napisano 07 maj 2017 - 14:42
Odśwież
#6
OFFLINE
Napisano 07 maj 2017 - 16:06
Zrobiłem ponad 50kkm, na liczniku prawie 190kkm.
Odśwież
#7
OFFLINE
Napisano 25 czerwiec 2017 - 08:56
Może inaczej sformułuję pytanie .Myślisz żeby do niego zaglądnąć? Wnerwiają mnie te szarpnięcia, no i zachodzi obawa że nagle i niespodziewanie odmówi posłuszeństwa.
Zrobiłem ponad 50kkm, na liczniku prawie 190kkm.
Trzeba wyciągnąć całą pompę żeby sprawdzić drugi sterownik
Odśwież
#8
OFFLINE
Napisano 28 czerwiec 2017 - 20:52
Wprawne ręce i dobry klucz+10 min roboty i sterownik na wierzchu, Nie trzeba pompy wyciągać.
Odśwież
Podobne tematy:
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
![]() Sterownik centralnego zamka Sintra |
Opel Sintra - Karoseria, wnętrze, elektryka nadwozia | _EasyNick_ |
|
![]() |
|
![]() Astra II Nie odpala, nie łączy się ze sterownikiem silnika![]() |
Opel Astra - Silnik Diesel | NestoX |
|
![]()
|
|
Wymiana ECU / sterownika![]() |
Opel Zafira - Karoseria, wnętrze, elektryka nadwozia | shogunzlasa |
|
![]() |
|
![]() Corsa C 1.0 problem z odpaleniem, kopci, gaśnie, dziwna reakcja na gaz |
Opel Corsa - Silnik Benzyna | Fazik83 |
|
![]()
|
|
Corsa C 1.0 dziwna praca silnika |
Opel Corsa - Silnik Benzyna | rezo866 |
|
![]() |