Skocz do zawartości

Ciężko odpala na ciepłym silniku


Gość tonsil4

Rekomendowane odpowiedzi

Masz podejrzenia to w pierwszej kolejności sprawdź wtyczki.

Błędy też można odczytać czy coś nie pokazuje.

Gawlak ostatnio walczył z nietypowymi objawami czujnika wału.

Poszukaj na forum.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 25
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Gość impress

W którym miejscu jest dokładnie wałek i jak przeprowadzić diagnostyke czy nadaje się do wymiany ?

Błędów brak

 

Czy to jest ten czujnik ?

Wydaje mi się że temperatura silnika nie ma znaczenia w rozruchu w przypadku problemów z czujnikiem....gdyż problem z rozruchem był by zawsze niezależnie od temp

 

Jak nie odpali (zapali nie na wszystkie gary) po ponownym odpalenie pali na dotyk

post-39754-0-11622500-1493804302_thumb.jpg

Edytowane przez impress

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość impress

Wyciscilem klemy , kable , powierzchnię styczną z akumulatorem ....narazie pali ok . Dziwne bo akumulator był zakładany z 3 lata temu. I nie było niewiadomo jak zasyfione. Ale już miałem problem ze słabym akumulatorem (fabrycznym który został wymieniony) i był podobny problem z rozruchem. Dziwne .że aż tyle prądu potrzebuje ten silnik do rozrocuhu że małe zasyfienie stylów i był problem chyba że to nie było przyczyną . Będę sprawdZał

Edytowane przez impress

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyciscilem klemy , kable , powierzchnię styczną z akumulatorem ....narazie pali ok . Dziwne bo akumulator był zakładany z 3 lata temu. I nie było niewiadomo jak zasyfione. Ale już miałem problem ze słabym akumulatorem (fabrycznym który został wymieniony) i był podobny problem z rozruchem. Dziwne .że aż tyle prądu potrzebuje ten silnik do rozrocuhu że małe zasyfienie stylów i był problem chyba że to nie było przyczyną . Będę sprawdZał

Oj kolego trochę fizyki i chemii zapomniałeś.

Ten syf na klemach to idealny izolator.

Dlatego warto od czasu do czasu sprawdzić stan klem, nasmarować bez kwasowym smarem lub wazeliną i problemów nie będzie.

Silniki diesla mają troszkę mocniejsze rozruszniki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Witam. mam Corse 1.3 cdti i problem z odpaleniem "ponownym", np. jadę na zakupy i odpalam po 5 minutach..  i nie ma szans .. dopiero za którymś razem.. podczas jazdy problemu nie ma, czasem za pierwszym razem też się buntuje .. rozrusznik kręci ale nie odpali ... co to może być??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności