Skocz do zawartości

frontera A problem z przekładką silnika


Gość maciek1

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam frontere A 2,0 C20NE silnik jest już na wykończeniu ( ma przebieg 1mln 93tyś km nie wiem czy był remontowany ale już w nim klepie wszystko praktycznie oprócz panewek, pompa daje bardzo słabe ciśnienie, ciężko odpala). mam pytanie czy jest jakiś problem z przełożeniem silnika X20SE? bo mam drugą frontere tylko że anglik w bardzo dobrym stanie. Co trzeba było by przełożyć do przekładki? czy wystarczy poprostu zamontować silnik na starym osprzęcie? z tego co wyczytałem są inne denka tłoków, ma zawór EGR i cewki zamiast palca rozdzielacza. anglik to rocznik 97 a polak 94r.

Pozdrawiam Maciej

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Przekładasz kierownicę , deskę rozdzielczą lampy...... :rotfl:

 

A na poważnie jak masz drugą Frontere to masz wszystko co potrzebne do zmiany silnika.

uchwyty, poduchy, , kolektory, wiązki elektryczne, ECU, pętle immo. i jeszcze pewnie kilka drobiazgów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Przekładasz kierownicę , deskę rozdzielczą lampy...... :rotfl:

 

A na poważnie jak masz drugą Frontere to masz wszystko co potrzebne do zmiany silnika.

uchwyty, poduchy, , kolektory, wiązki elektryczne, ECU, pętle immo. i jeszcze pewnie kilka drobiazgów.

a przy przekładce co dokładniej trzeba zrobić? , myślałem też nad tym ale nie wiem czy to opłacalne

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem pytania, chyba nie oczekujesz gotowej instrukcji co i jak kolejno demontować i przekładać.

Ale małe fotostory możesz zrobić :tak:

Jeśli przekładkę będziesz robić samodzielnie to dlaczego ma się nie opłacać , wszystko co potrzebne masz w angliku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, przekładke samemu będe robić. Ogólnie problem tu jest z tym czy nie trzeba grodzi przespawać, bo może nie być wyjścia na kolumne kierowniczą. nie wiadomo co z układem kierowniczym chodzi mi o montarz samej tej ślimacznicy czy są jakieś sruby czy coś. w Discowery 1 gen przekładke robi się bez problemów bo tam jest wszystko przygotowane

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz pogubiłem się. Angielską wersję będziesz przerabiał na zwykłą czy z anglika wyciągasz silnik i zakładasz do Swojego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie kolego, pierwsza myśl to była żeby anglika rozebrać i wszystkie dobre części do egzemplarza polskiego przełożyć. Druga przerobienie anglika na europejską wersję

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To musisz przekalkulować która opcja jest bardziej sensowna.

Bez wątpienia w każdym przypadku będzie sporo pracy. Grodzie silnika zapewne będą inne, więc raczej spawania nie unikniesz.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności