Gość Pituś Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 WYDAJE MI SIĘ, ze mam problem z nawiewem tzn wg mnie wentylator nie daje właściwego ciśnienia (prędkości) powietrza z nawiewów. Regulacja kolejnych prędkości funkcjonuje (tzn zmienia się głośność pracy silnika wentylatora) natomiast na wylotach efekt jest słaby np na nogi kierowcy tylko coś powiewa a pasażerowi czy pod fotele to już ledwo wyczuwalnie z centralnych też trochę wieje ale przy max prędk. to jak w innych autach co najwyżej w połowie możliwości wentylatora.. Nadmienię, ze filtr kabinowy (ten w schowku oczyściłem z liści i wytrzepałem) co wg Was powinienem jeszcze sprawdzić aby znaleźć powód ewent zakłóceń czy poprostu Sinterku tak ma i tu nic się nie poradzi.. PS. nie mogłem sie zdecydować do jakiego tematu podpiać wiec napisałem oddzielnie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek_sieradz Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 miałem tak w tej zielonej i mam w tej srebnej Ten Typ Tak Ma ? ? ? nadmuch tragiczny ale jezdziłem voyagerem 3,3 99r i ten sam temat.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pituś Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 miałem tak w tej zielonej i mam w tej srebnej Ten Typ Tak Ma ? ? ? nadmuch tragiczny ale jezdziłem voyagerem 3,3 99r i ten sam temat. ale ojciec miał kiedyś Astre i nie pamiętam, abym miał do tego aspektu Opla uwagi..   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek_sieradz Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 http://forum.opel24.com/topic/8358-problem-z-regulacj-prdkoci-nawiewem-sintra/ poczytaj bo moze nie mamy słabego nadmuchu tylko klapki są po otwierane od kierunków nadmuchu   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 a ja bym zaczął od sprawdzenia filtra przeciwpyłowego. /jeśli Wasze autko jego nie ma to zacznijcie od sprawdzenia czy wasza nagrzewnica nie jest zasyfiona i przechodzi przez nią powietrze. Czasem też przypalony lub zacierający się wentylator wolniej śmiga.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek_sieradz Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 dobra u mnie nie chodzi regulacja kierunku nadmuchu. jak dla mnie mozna scalic ten post z tamtym . ide do tamtego.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pituś Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 tematy zblizone ale raczej nie te same. U mnie wentylator odnosze wrazenie wentylator 'dobrze halasuje', sterowanie stopniuje 'halas' pokretlo kierownic powoduje jakies zmiany w zasilaniu kratek w 'cisnienie wiatrowe'.. Ale bylem jeszcze badac wplyw pokretla temperatury na cisnienie. Okazalo sie, ze.wplyw jest bardzo znaczacy! -w pozycji zimno prawie 'urywa' glowe -w pozycji cieplo tylko zefirek sie uwalnia.. :-/ . Wskazywalo by to wstepnie na niedrozny układ powietrza poza przepustnica 'ciepla'.. (czy to oznacza ze mam sie szykować na czyszczenie nagrzewnicy??)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 U mnie jest podobnie, na zimnym głowę urywa a na ciepłym ledwo co. Przypuszczam że nagrzewnicę też mam przytkana ale jakoś nie zbiera mi się do jej czyszczenia - może dlatego że u mnie nie ma dużych mrozów a latem zapominam o niej   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość harnas1515 Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 Pituś mam dokładnie to samo... Czy znalezliscie rozwiązanie?? Co można z tym zrobić wybuczane z żółwia   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Harnaś, znalazłem jeszcze taki rysunek Jest to chyba siłownik który otwiera/zamyka przepływ ciepłego powietrza. Jak będziesz miał zdemontowaną osłonę pod kierownicą to spróbuj go odszukać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.