Skocz do zawartości

nawiew -brak ciśnienia


Gość Pituś

Rekomendowane odpowiedzi

WYDAJE MI SIĘ, ze mam problem z nawiewem tzn wg mnie wentylator nie daje właściwego ciśnienia (prędkości) powietrza z nawiewów.

Regulacja kolejnych prędkości funkcjonuje (tzn zmienia się głośność pracy silnika wentylatora) natomiast na wylotach efekt jest słaby

np na nogi kierowcy tylko coś powiewa a pasażerowi czy pod fotele to już ledwo wyczuwalnie :/

z centralnych też trochę wieje ale przy max prędk. to jak w innych autach co najwyżej w połowie możliwości wentylatora..

Nadmienię, ze filtr kabinowy (ten w schowku oczyściłem z liści i wytrzepałem)

 

co wg Was powinienem jeszcze sprawdzić aby znaleźć powód ewent zakłóceń czy poprostu Sinterku tak ma i tu nic się nie poradzi..

 

PS. nie mogłem sie zdecydować do jakiego tematu podpiać wiec napisałem oddzielnie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Piotrek_sieradz

miałem tak w tej zielonej i mam w tej srebnej

 

Ten Typ Tak Ma ? ? ?

 

nadmuch tragiczny ale jezdziłem voyagerem 3,3 99r i ten sam temat.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem tak w tej zielonej i mam w tej srebnej

 

Ten Typ Tak Ma ? ? ?

 

nadmuch tragiczny ale jezdziłem voyagerem 3,3 99r i ten sam temat.

ale ojciec miał kiedyś Astre i nie pamiętam, abym miał do tego aspektu Opla uwagi..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość popencjusz

a ja bym zaczął od sprawdzenia filtra przeciwpyłowego. /jeśli Wasze autko jego nie ma to zacznijcie od sprawdzenia czy wasza nagrzewnica nie jest zasyfiona i przechodzi przez nią powietrze. Czasem też przypalony lub zacierający się wentylator wolniej śmiga.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Piotrek_sieradz

dobra u mnie nie chodzi regulacja kierunku nadmuchu.

 

jak dla mnie mozna scalic ten post z tamtym .

 

ide do tamtego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tematy zblizone ale raczej nie te same.

U mnie wentylator odnosze wrazenie wentylator 'dobrze halasuje', sterowanie stopniuje 'halas' pokretlo kierownic powoduje jakies zmiany w zasilaniu kratek w 'cisnienie wiatrowe'..

Ale bylem jeszcze badac wplyw pokretla temperatury na cisnienie.

Okazalo sie, ze.wplyw jest bardzo znaczacy!

-w pozycji zimno prawie 'urywa' glowe

-w pozycji cieplo tylko zefirek sie uwalnia.. :-/

.

Wskazywalo by to wstepnie na niedrozny układ powietrza poza przepustnica 'ciepla'..

(czy to oznacza ze mam sie szykować na czyszczenie nagrzewnicy??)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest podobnie, na zimnym głowę urywa a na ciepłym ledwo co.

Przypuszczam że nagrzewnicę też mam przytkana ale jakoś nie zbiera mi się do jej czyszczenia - może dlatego że u mnie nie ma dużych mrozów a latem zapominam o niej :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Harnaś, znalazłem jeszcze taki rysunek

 

regulator.jpg

 

Jest to chyba siłownik który otwiera/zamyka przepływ ciepłego powietrza.

Jak będziesz miał zdemontowaną osłonę pod kierownicą to spróbuj go odszukać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności