Skocz do zawartości

Podczas jazdy zgasł silnik i nie chce już odpalićć


Gość Carlos31

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wczoraj wyjeżdżając ze stacji w połowie drogi do domu moja Astra zgasła i juz nie chce odpalić podpiełem ja do kompa i nie ma żadnego błędu chek się nie świeci nie wiem co jest ,pompa wraz ze sterownikiem była regenerowana 4 lata temu koszt duży i już więcej nie zamierzam jej regenerować z reszta ściągając przewód przelewowy pomiędzy wtryskiwaczami i uruchamiając silnik paliwo leci ( rozrusznik kreci kontrolki się palą: oleju, ładowania i świec) a sterownik jak by był walnięty to komputer by to wychwycił,nawet bezpieczniki sprawdzałem nie wiem co jest kolega mówi ze może uszczelka pod głowicą może tak być, ale pewny nie jestem ,nie mam narzędzi do mierzenia kompresji.Czy ktoś może mi pomóc ? Bo mi już ręce opadają P.s. Na korpusie plastikowym głowicy jest widoczny wyciek oleju i od strony pompy wakum widać drobinki oleju jak by były wytryśnięte pod ciśnieniem z pod uszczelki .Bardzo proszę o pomoc i za wszelkie informacje z góry serdecznie dziękuję.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyle że

ściągając przewód przelewowy pomiędzy wtryskiwaczami i uruchamiając silnik paliwo leci ( rozrusznik kreci kontrolki się palą: oleju, ładowania i świec)

więc temat z elektrody nie pomoże

 

może głupie pytanie - ale paliwo odpowiednie zatankowałeś? ON a nie Pb?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rachunek wyrzuciłem ale byłem na stacji powiedziałem im co i jak i sprawdzili moja transakcje i okazało się że tankowałem ropę czyli nie pomyliłem się, po drodze na stacje byłem u mechanika przedstawiłem mu co i jak i stwierdził ze to na pewno sterownik ale zawsze może się mylić tak powiedział, bo to najczęstsza awaria u DTL-a i jak tu teraz coś robić jak nie ma pewności

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak Podaje paliwo , czujnik nowy boscha tak wiec nie podejrzewam w pazdzierniku wymienialem ,rozmawiałem z gościem w Rumi który zajmuje się sterownikami mówi ze może za słabe ciśnienie podaje bo w sumie coś mało tego paliwa na tyle kręcenia jak kiedyś odpowietrzałem to więcej leciało koszt naprawy sterownika 300zł chyba będę musiał tam podjechać bo nic już mi nie swita w głowie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr był wymieniany ponad 1,5 roku temu to około 25 000 przejechanych km. ale sprawdzę jak wygląda i odpowietrzymy ale myślę ze chyba to jednak sterownik każdy mechanik mówi mi ze DTL co mam słaby sterownik ma i to jest najczęstsza awaria

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności