Skocz do zawartości

20 DTI 101 kM - Brak mocy po regeneracji pompy wtryskowej


Gość rafal83gos

Rekomendowane odpowiedzi

Gość rafal83gos

Witam

 

OPEL ASTRA G 2.0 DTI 101 kM

 

Miesiąc temu oddałem do regeneracji pompę wtryskową Bosch typ UP/40. Auto miało problemy z odpalaniem po dłuższym postoju, układ paliwowy się zapowietrzał i czasami auto po odpaleniu nie reagowało na pedał gazu. Pompa regenerowana była w firmie Appal - diesel service w Straszynie koło Gdańska. Po regeneracji pompy oraz zamontowaniu z kolei przez inny warsztat samochodowy okazało się, że podczas jazdy auto nie ma mocy. Nie nie ciągnie powyżej 2800 obr/min. Do 2800 zachowuje się normalnie. Maksymalna prędkość jaką obecnie mogą rozwinąć to 140km/h. Mechanik, który montował pompę powiedział, że to jest wina pompy, że źle została zregenerowana. Z kolei firma regenerująca pompę stwierdziła, że to raczej mechanik nie potrafi jej dobrze ustawić. Z kolei gdy auto było podłączone do komputera podczas jazdy to wszystkie parametry dawkowania paliwa były w normie. Co jeszcze zauważyłem. Że kiedyś auto podczas postoju spalało 0,7l/h. Obecnie spalanie na postoju to 0,5l/h.

 

Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.

 

Edytowane przez rafal83gos

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ilosc wskazan nie jest istotna. Kolego to nie jest jakis wyznacznik. Inna temperatura otoczenia czy temp paliwa i masz inne wskazania. TO nie wyrocznia. Co do ustawienia to tez jest taka mozliwosc bo po pierwsze zapewne nie posiada odpowiedniego sprzetu ten mechanik jak znam zycie i zaklada na znaki robione flamastrem. To tylko zyczyc powodzenia. Po drugie kolego to nie chce mis ie wierzyc by parmetry byly w normie. To jest poporostu niemozliwe. JElsi auto nie jedzie( nie ma mocy) to nie ma bata by dawak paliwa byla prawidlowa i zeby bylo prawidlowe cisnienie doladowania. To sa jakies bajki w ktore nigdy nie uwierze bo sie z takim czyms nie spotkalem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

u mnie to samo jest w astrze 2,0 di 16v po regeneracji rozkręca się do 3000tys. obrotów i wywala błąd kąta wtrysku, mechanik męczy się z tym już tydzień czasu.Podpowiedzcie coś może.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ludzie sie na bledach czasami musza nauczyc ze nie najtaniej a najlepiej zeby bylo. Ale co tam jak ktos oferuje o pare zlociszy taniej to pewnie bedzie tak samo. Tak jak regeneracja turbin. Pytalem znajomego ile za regeneracje turbiny od zwyklego 2.0 tdi z passata B6 i mi odpowiedzial od 500 do 1600 zl. zalezy co bedzi emusial w tym rdzeniu wymieniac i robic i na jakich czesciach. Ale ludzie przecie wiedza lepiej ibiora rdzenie nowe z allegro za 500 zl bo przecie nowe. jeszcz ektos da nalepke jakas na opakowanie np made in germany to juz sie rzuca jak psy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności