Skocz do zawartości

Corsa D wymiana na niefabryczne radio


Gość marszal1990

Rekomendowane odpowiedzi

Gość marszal1990

Na początku chciałbym się bardzo gorąco przywitać ze wszystkimi:) I prosić o wyrozumiałość jeśli coś napiszę nie tak, gdyż jestem zielony po prostu:)

 

Przechodząc do konkretów. Moja narzeczona posiada Opla Corsę D z roku 2009 z silnikiem 1.2 . Problem jest w tym, iż w autku znajduje się oryginalne Oplowskie radio CD 30 i narzeczoną zmęczyło już ciągłe zmienianie płyt, stąd padła decyzja o wymianie radia na Sony XAV-601BT . Jako że jestem w tym temacie laikiem czytałem dużo wasze forum, i nie znalazłem nic o wymianie radia w Corsie D na nieoryginalne. Dodam iż radio posiada zwykły wyświetlacz TID który pokazuje tylko datę, godzinę, temperaturę otoczenia, oraz numer utworu i czas utworu:)

 

A oto moje pytania:

1) czy muszę wylogować oryginalne radio

2) Co potrzebuję do wymiany radia CD 30 na Sony XAV-601BT

3) Czy po wymianie muszę zalogować nowe radio

4) Co będzie się wyświetlało na wyświetlaczu?? gdyż słyszałem że trzeba uciąć jakiś kabelek by wyświetlacz pokazywał datę, godzinę i temperaturę

5) czy nowe radio będzie działać jak oryginalne tzn. zaraz po przekręceniu kluczyka radio się załączy, a po wyciągnięciu kluczyka wystarczy załączyć radio na pokrętle głośności? Jeśli nie to co trzeba zastosować?

 

Z góry dziękuję za odpowiedź, i przepraszam jeśli napisałem coś nie tak:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Ad1. Nie musisz wylogować jeśli będziesz chciał je zamontować ponownie np przy sprzedaży auta.

Ad2. Wyjmaki do radia, przejściówki kabli. ramka maskująca radia.

Ad3. Nowego radia nie logujesz

Ad4. Nowe radio nie będzie współpracować z wyświetlaczem i po włączeni będzie prawdopodobnie gasła data.

Ad5. Po przekręceniu będzie działać tak samo - jeśli nie to zamieniasz staly plus z plusem po stacyjce.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marszal1990