Skocz do zawartości

Kopci, szarpie...i słaby.


Gość Zenek88

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć
Panowie, mam problem z Astrą.
Podczas dodawania gazu autko jakoś jedzie ,jednak znacznie więcej kopci na czarno niż powinno. Ponadto troszkę poszarpuje podczas zdejmowania nogi z gazu. Czytałem na forum,że takowe poszarpowanie może wynikać z łożyska oporowego jednak u mnie biegi wchodzą bez większych problemów oraz zgrzytów.
W ostatnim czasie wyskoczył CHACK! Pojechałem do mechanika, który stwierdził,że EGR nawalił. Jednocześnie uznał,że kopcenie autka jest bezpośrednio związane z EGRem.
Cóż, EGR został przeczyszczony jednak samochód dalej kopci....
Druga sprawa to taka,że w ogóle nie czuć mocy(turbiny) podczas jazdy. Ponad 3000obr/m i nic nie czuć. Autko jak jechało tak jedzie bez polotu z kupą dymu za sobą.
Panowie, możecie mi czy taki stan rzeczy może wynikać dalej z niesprawnego EGR? CO prawda po czyszczeniu już błąd się nie pojawia/
Czy to może przepływomierz jest padnięty i z tego powodu takie cyrki?

Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo kopcenie głównie przy ruszaniu z biegu 2/3 po checku nie przekrocze 120km/h. Błędy mam p0100 i p0400 też czyściłem egr i nadal check świeci. Wiem, że p0100 to błąd przepływomierza za duże napiecie na przepływomierzu tak mi op-com pokazuje tak, że na czasie wymieniam przepływomierz.

Jakie błedy masz na kompie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeplywomierz oczywiscie moze byc przyczyna

Odepnij jezeli bez niego bedzie lepiej moze byc padniety

Poza tym. Bledyy powinny byc wtedy

 

Mysle ze mozesz miec nieszczelny dolot i z powodu braku cisnienia

Dymi

 

Egr tez moze miec z tym bezposredni zwiazek

 

I stan turbiny

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błędów na tą chwilę nie ma żadnych. Czy po odpięciu przepływomierza wyskoczy chack?
Jutro z samego rana spróbuję zrobić takie zabieg. Na chwilę obecną to wniosek jest jeden - trzeba zmienić mechanika ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie ma nie wyskakuje Ci check podczas jazdy?

Znasz metodę gaz hamulec jak nie to poczytaj na necie.

Ja jak odpiąłem przepływkę to taki zmulony był że do 2 tys ledwo się zbierał. Zobaczymy cco u Ciebie będzie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa wygląda tak, za specjalnej różnicy nie odczuwałem po wypięciu wtyczki z przepływomierza...
Na jutro umówiłem się z mechanikiem i zobaczymy co powie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość popencjusz

ja obstawiam na zwykły brak doładowania. Zrobiłbyś odczyt parametrów podczas jazdy i wszystko byś miał na dłoni (powiedzmy:)). Masz więc do wyboru otwarty EGR lub (co ja obstawiam) problem z regulacją turbiny spowodowany nieszczelnościu w układzie podciśnienia (błędów wtedy nie zgłosi żadnych).

Edytowane przez popencjusz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności