Skocz do zawartości

Problem z temperatura


Gość MruQ

Rekomendowane odpowiedzi

MK5 a powiedz mi dlaczego płyn w zbiorniku jest prawie zimny jak silnik ma dobra temperature ?? nie moze zczajić dlaczego woda nie wraca przez przelew czy ten model ma jakas inna technologie czy co .... ;/

 

Czyli że nie masz cyrkulacji płynu ? A co odpowiada za cyrkulację w Twoim silniku ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eh... juz nie wiem wyjmowałem pompe wyglądała wporządku nie ma wycieków łopatki nie były zjedzone. Tylko powiem ci tak jak sciągnołem weża przelewowego z chłodnicy, ktory idzie do zbiornika to płyn idzie ale nie chce wpływac do zbiornika chodz jest drozny napewno

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cyrkulacja musi byc bo czujniki sa na koletorze ssacym a jak podlaczylem kompa to temperatura po właczeniu wiatraka temperatura spada wiec musi byc cyrkulacja bo by temperatura nie spadła

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem cyrkulacja musi byc przeciez wentylator w tym silniku załacza termowłocznik umieszczony w chłodnicy(musi pompa wtloczyc gorący plyn do chłodnicy).Dlatego pisałem kolego bys obserwował otwarcie termostatu nie na podstawie ecu a na podstawie zegara.Jak jest temp na zegarach podczas otwarcia term. i zalaczenie/wylaczenia wentylatora?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temp otwarcia termostatu to ooklo 92st i chodzi mi o ustalenie ile wtedy pokazuje na zegarach temp, zalaczenia went 6-8 stopni wyzej i czy ta zaleznosc jest na drugim czujniku.Czyli jezeli np sie otwiera na tem 99 stopni i wentylator nie zalacza sie od razu ale przy temp np 105st to mi sie wydaje ze czujnik zawyza.Ogólnie w mojej astrze g tem na zegarach pokazuje 82-84st natomiast temp otwarcia term to 89st czyli wskazania tem na zegarze nie pokazuje temp rzeczywistej(ale to cdti).Z kolei w astrze f tem na zegarach mam 94st a tem otwarcia termostatu 92st...

Edytowane przez mk5

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marquentes

w mojej VB 1.6 8v jest tak ze temp jak dojdzie do około 91-2 C ,termostat sie otwiera i temp odrazu spada do 80 C ,no i pozniej znowu temp rosnie bo już duzy obieg wiadomo i tyrzyma w granicach 88C. na postoju po przegonieniu czasem dojdzie do 95C i wtedy wiatrak się załacza i schładza silnik do 88 C.

 

tak powinien poprawnie działac ci układ chłodzenia. w x16szr

 

ecoteci bardziej sie grzeja , tam 100 c to norma i wiatrak stoi..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam ze nie odpisywałem ale nie mialem dostepu do internetu. Co do załanczania sie poszczegołnych rzeczy typu termostat i wiatrak to według wskazania temperatury na zegarach to wszystko dzieje sie przy temp 98 stopni a ostatnio jak nim jechalem to nawet w pewnym momencie wskazówka doszła do czerwonego pola.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności