Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Skorodowane mocowania amortyzatorów przednich Astra H


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#11 OFFLINE   krisi3

krisi3
  • Forumowicz
  • 430 postów
  • LokalizacjaDaleko
  • Model:Opel Astra III
  • Silnik:1.9 DTL 100 km CDTI,
  • Nadwozie:Kombi
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 12 maj 2014 - 18:32

Jak byłem w serwisie opla i pytałem o koszty usługi to gość był zdziwiony o czym mówię jaka rdza,jakie łożyska,jak by Opel nie wiedział co to korozja
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#12 OFFLINE   romantyr

romantyr

    Lakiernik

  • Forumowicz
  • 1065 postów
  • Lokalizacjapłd.Wlkp.
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:Z16SE
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 12 maj 2014 - 19:01

jak by Opel nie wiedział co to korozja
:rotfl: :rotfl: :rotfl:
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#13 OFFLINE   wesol

wesol
  • Zasłużony
  • 5472 postów
  • Model:Nie Opel
  • Silnik:ASZ+ i AUY++++
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 17 maj 2014 - 07:16

etam olej nie tak mocno koroduje nie ma co przesadzac. Takie rzeczy niestety to trzeba samemu zabezpieczac. Unas w oplu zawsze mielismy puszke z esmarem i pedzlem i mielismy pryzkaz smarowania roznych rzeczy w podwoziu i pod maska. Wszelkie gwinty czy to na koncowkach czy innych srubach mialybyc posmarowane. Ten gwint na kielichach amorkow to ma posmarowany w obu autach juz po zakupie tak jak zawiasy, zamki i wkladki w drzwiach. Do koncowek drązkow nawet tez strzykawką zapodaje smaru z odrobina oleju. Wiecej nie zaszkodzi napewno a jak bylo piszczenie tak przestalo. Ostatnio rozebralem wszystkie rpzeguby w golfie i naladowalem smaru bo jak si eokazalo tam sladowe ilosci byly. 


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#14 OFFLINE   romantyr

romantyr

    Lakiernik

  • Forumowicz
  • 1065 postów
  • Lokalizacjapłd.Wlkp.
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:Z16SE
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 17 maj 2014 - 07:24

Ostatnio rozebralem wszystkie rpzeguby w golfie i naladowalem smaru bo jak si eokazalo tam sladowe ilosci byly.
Czyli nie tylko Ople mają z tym problem :gwizd:
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#15 OFFLINE   wesol

wesol
  • Zasłużony
  • 5472 postów
  • Model:Nie Opel
  • Silnik:ASZ+ i AUY++++
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 17 maj 2014 - 12:32

watpie by ktore kolwiek auta nie mialy z tym porblemu. W sharanach itp mamay problem nawet powazniejszy. kielichy sa w podszybiu dojscie jest pierunskie i nie ma mozliwosci potraktowania tej nakretki kluczem pneumatycznym. woda na podszybiu tez sie leje tam jak kanaliki po koncach sie zapchaja lisciami. kupujesz potem takie autko i amorka nie ruszysz chyba ze wytniesz kątówką. Wierz mi ze te auta swoje pierwsze pol miliona maja za sobą wiec sam rozumiesz jakie auta mozna spotkac w sprzedaży. 


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#16 OFFLINE   Retne13

Retne13
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Model:Opel Astra III
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 20 grudzień 2017 - 15:45

Witam wszystkich.

To mój pierwszy post. Dopiero co kupiłem Astrę H 1.8 2008r. kombi. Pojechałem na pierwszy przegląd do mechanika co by najpierw w niej trzeba zrobić. Pierwsze co zrobił to zajrzał do mocowania amorków przednich. Problem taki, że... po stronie kierowcy jest tyle rudej, że nakrętka się rozleciała. Gwint do nakręcenia nowej niestety się nie nadaje... Amorki niestety ze zmiennym tłumieniem IDS+... Cena nowego ponad 1000zł. Co radzicie? Kupić używkę? a może da się to jakoś regenerować? 


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#17 ONLINE   adam1954

adam1954
  • Moderator
  • 10945 postów
  • LokalizacjaOświęcim i okolice
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:Z16XE
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 20 grudzień 2017 - 15:59

Moja rada : oddaj to i odbierz pieniądze.

Jeżeli nie to druga rada.

Na konia stać to na owies też.

W myśl tej zasady to róbta co chceta.

A dokładniej to skąd my mamy wiedzieć jakim zasobem kasy ty dysponujesz.

To są chyba żarty że o coś takiego pytasz na forum.

A co jak ci powiem że tylko oryginał i to najdroższy jaki możesz dostać?

Kupisz i założysz?

 

Zasada jest taka : szkłem dupy nie wytrzesz.

Chcesz mieć jak należy?

Płać.

Nie stać cię?

Nie kupuj czegoś na co ciebie nie stać.


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#18 OFFLINE   dawidb750

dawidb750
  • Forumowicz
  • 177 postów
  • LokalizacjaCzęstochowa
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:Z18XE
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 21 grudzień 2017 - 17:00

Kup normalne, wywal ids, podepnij się pod program i usuń w systemie. Albo jak napisał Adam - musisz zapłacić za "luksus".

A po wymianie amorów, zamów w ASO nowe kapsle na amory, teraz robią gumowe, które szczelnie przykrywają.

Przed założeniem popryskaj gwinty jakimś smarem, ja robiłem to białym smarem w spreju.

A tutaj zerknij i tak nie rozpaczaj  ^_^ https://www.olx.pl/o...html#1baa1e98b4


Użytkownik dawidb750 edytował ten post 21 grudzień 2017 - 17:11

  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#19 OFFLINE   wesol

wesol
  • Zasłużony
  • 5472 postów
  • Model:Nie Opel
  • Silnik:ASZ+ i AUY++++
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 21 grudzień 2017 - 19:29

Amorki zazwyczaj biora z anglikow bo tam amorek prawy mniej dostaje po tylku. Zreszta skoro tam gwint sie uszkodzil to co za problem dorobic cos. jak sie postarasz to zrobisz naprawde pozadnie. 


Użytkownik wesol edytował ten post 21 grudzień 2017 - 19:57

  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież




Podobne tematy: Collapse