Skocz do zawartości

Gość yomek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Od jakiegoś czasu mam problem ze swoją Astrą G (2.0 DTL). Przy przekroczeniu 100-110 km/h włącza się kontrolka silnika i obroty spadają max do 2200 i auto muli. Po zatrzymaniu się, wyłączeniu i ponownym włączeniu silnika obroty już są ok. Ale jak rozpędzę auto znowu do 110 to sytuacja się powtarza. Spotkaliście się z czymś takim?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź jaki/ie błedy się pojawiają .. i znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie .. podejrzewam, że problem lezy w doładowaniu a własciwie przeładowaniu silnika. Turbina nie upuszcza spalin po przekroczeniu ok. 3000 rpm. Albo przetarł się przewód podciśnieniowy albo zaworek sterujący turbosprężarką nawalił .. ale wszystko do sprawdzenia po sczytaniu błędów

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności