Skocz do zawartości

Gość pietia

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Panowie ( i Panie) mam taki oto problem.

W Astrze 2004 1.7 cdti 80km, w marcu był problem z odpaleniem samochodu. W ogóle nie odpalał, świecił się błąd elektryczna usterka silnika ( autko z kluczykiem).

W warsztacie odczytali błąd imobilazera, stwierdzili że to transmiter w kluczyku. "Przywież Pan drugi kluczyk".

Poskutkowało, korzystam z drugiego, nie dorabiałem sobie kolejnego.

Ostatnio ( objechana Chorwacja ) już w Polsce, samochód nie odpala, odpalił 2 razy ale od razu gasł - dosłownie po 2-4 sekundach.

Człowiek z warsztatu dzwoni że to znowu problem z imobilaizerem i mówi przywieź Pan drugi kluczyk - problem że nie mam kolejnego.

 

No jest coś ewidentnie nie tak. Co to może być?

 

Czy udać się z tym do Opla? ( Tychy - Opel Mucha).

 

Czy kupić kluczyk i sameu się go da zaprogramować?

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość ASO OPEL Wawrosz Oświęcim

Witaj. Czy to auto w ogóle jeździ? Spróbuj sie do nas dostać, na pewno pomożemy. Mechanik może działać metodą prób i błędów. Do takiej usterki trzeba mieć dobry sprzęt i trochę doświadczenia w marce :)

 

Lepiej nie próbować samemu takich rzeczy, bo możesz sobie pogorszyć :)

 

Opis usterki wskazuje na immobilizer ale to tylko przypuszczenie :)

 

Carpass na pewno będzie niezbędny. W razie czego można go odtworzyć ale to dodatkowe koszty...

 

Jakby co to możesz tez pisać na PW, żeby nie rozciągać wątku w nieskończoność :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość ASO OPEL Wawrosz Oświęcim

 

pestka immo nie pada ot tak

 

No właśnie, dlatego nie do końca jestem przekonany czy to awaria immo... ale dopóki tamten mechanik ma go u siebie, jesteśmy zdani na jego diagnozę :niie:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dał się przekonać że to jednak nie immo, chyba wątpliwe aby kluczyki padały co pół roku jak muchy.

Bo jednak udało mu się go uruchomić na tym kluczyku.

Tak więc bada, dalej, jak na razie diagnoza zapowietrzenie układu paliwowego.

Ciąg dalszy nastąpi jutro.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość ASO OPEL Wawrosz Oświęcim

Mistrz świata jakiś.... :wow: Prawdopodobnie oba kluczyki możesz mieć dobre, Jak już Ci go odpali, to podjedź, sprawdzę Ci ten pierwszy, który rzekomo "umarł" :tak:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana filtra paliwa, oraz przewodów nadmiarowych pomogły. Samochód opala, choc troszkę dłużej niż zazwyczaj.

Nadmienię iż filtr paliwa był wymieniany 2 miesiące temu przy okazji wymiany oleju.

Klucz i immo okej.

Nie wykluczyli pompy paliwa, może byc przyczyną kłopotów, ale tego nie sprawdzili, więc wziąłem samochód.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość ASO OPEL Wawrosz Oświęcim

Tak jak mówiłem, jeżeli masz chęć, podjedź na sprawdzenie. Problem z odpaleniem to też awaria świec żarowych. A co z pierwszym kluczem?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód odpala, bezproblemu. Jednak na biegu jałowym zauważyłem lekkie falowanie obrotów, no naprawdę nie duże, ale jednak są, a wcześniej ich nie zauważyłem.

 

Pierwszy kluczyk dzisiaj zostanie sprawdzony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności