Gość Rhea Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 Tak więc po dłuższych problemach, w końcu udało się zlokalizować problem. trzeba było wymontować turbinę, w której był zatarty drut wychodzący z modułu do turbiny ( otwiera i zamyka zawór w turbinie )   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 dzięki za info.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brak Opublikowano 28 Stycznia Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia Ile pracy jest z wyciągniemy turbo z Antary 2.0 ? Dużo pracy   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 83 Opublikowano 28 Stycznia Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia Mało jest Antar. Turbina jest od tyłu , więc trzeba będzie i pod auto wejść i z góry działać . Pewnie ciasno , ale nie takie rzeczy się wyciągało. Dlaczego chcesz ją targać ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brak Opublikowano 28 Stycznia Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia Mokra jest, w dolocie też mam parę kropel , odmę już wymieniłem .   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 83 Opublikowano 28 Stycznia Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia A mocno ? Bo w dolocie zawsze się coś znajdzie . Dymi ? Traci moc autko ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brak Opublikowano 28 Stycznia Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia Nie dymi, choć jest jakoś inny zapach w porównaniu z tym co było 3 lata temu, DPF ok wypalanie co 600km dodatkowo widzę że spalanie jest na poziomie 13 l/100km po moście, większe jak kiedyś , przy niskich obrotach jest duża "dziura" mocy , silnik długo osiąga temp 80 stopni, termostat wymieniony.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 83 Opublikowano 28 Stycznia Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia Kurcze , problem jest tego typu że sobie daje rękę uciąć że jak dasz ja do sprawdzenia to napiszą że trzeba regenerować . Widzę że jesteś ze śląska , niech Cię ręką boska broni wysyłać ja do firmy motomaximus w Rudzie Nigdy nie bawiłem się przy turbinie jak u Ciebie sterowanej silniczkiem . Może tam tkwi problem słabego dołu , może EGR jest stale otwarty , albo się przycina   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brak Opublikowano 1 Lutego Udostępnij Opublikowano 1 Lutego (edytowane) Nic nieidzie do tego auta normalnie kupić! Maglownicy niema , a to co jest jest rozpiepszone i cieknie i klepie jak klepało , termostatu taki by trzymał tem przy 90 niema , normalnie milion firm a po kupnie wszystkie się otwierają za wcześnie , dużo za wcześnie! Odma tak samo niby wszystko oryginał po vinie a chu... nie pasują otwory. Ależ mnie to wszystko wtym aucie już wk..... ! Ktoś może mi jeszcze podpowiedzieć co to za parametr CIŚNIENIE DOŁADOWANIA POLECONA WARTOŚĆ ? Nie zmienia się w ogóle , tak jak i EGR 95,19. ? Edytowane 1 Lutego przez brak więcej treści   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 1 Lutego Udostępnij Opublikowano 1 Lutego Koleś. Pohamuj konie i nie przeginaj, bo za bluzgi wylecisz. To było jedyne ostrzeżenie. Nerwy nerwami, ale poniżej pewnego poziomu się nie schodzi. PS Jak już się uzewnętrzniasz tak soczyście, to zerknij czasem w słownik. Męskie przyrodzenie piszemy przez "CH" a nie "H" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.