Skocz do zawartości

Przepalanie bezpiecznika wycieraczek


Rekomendowane odpowiedzi

No niestety to nie wina przekładni, bo podłączam nowy silniczek (w ogóle bez obciązenia, jakim są ramiona wycieraczek) i jest t samo... Pochodzi trochę, włącza parę razy (za każdym razem jak odpala silnik, to aż wszystkie kontrolki na desce przygasają) i zaraz przepala bezpiecznik. Włącznik jest ok, bo w każdej pozycji działa dobrze. Po prostu kiedy podaje prąd na silnik, to coś w tym momencie ten prąd mocno zwiększa... Tak jakby właśnie w tym obwodzie występował dodatkowy upływ - np. właśnie prąd małego zwarcia na uszkodzonej izolacji...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 43
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Mi nie chodzi o sama przekladnie tylko o styki elektryczne w niej

Przekładnia jest częścią silnika i z nią wszystko jest w porządku - podłączam 2 silniki (z dwoma różnymi przekładniami przecież) i jest to samo. A silnik (wraz ze swoją przekładnią) podłączony bezpośrednio pod napięcie chodzi bez żadnego problemu, pobierając mało prądu...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik jest przykrecony 2 srubami z lebkiem ph2 do przekladni i dodatkowo kabel masy do przekladni wiec silnik to silnik a przekladnia to trzekladnia

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik jest przykrecony 2 srubami z lebkiem ph2 do przekladni i dodatkowo kabel masy do przekladni wiec silnik to silnik a przekladnia to trzekladnia

I co tym wnosisz do tematu?? Nic... Jak już chcesz się trzymać szczegółów, to tak, jest to zespół napędowy (silnik + przekładnia), który kupuje się razem.I owszem, silnik jest przykręcony do przekładni 2 śrubami, tyle że TORX, a nie PH2.

Tak czy inaczej, jak już nieraz pisałem - silnik wraz z przekładnią jest sprawny (zarówno stary jak i nowy silnik wraz z nową przekładnią).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niebede sciemnial ze czesto ale zdaza sie ze ludzie przyjezdzaja bez 1 biegu wycieraczki i napewno uzywam ph2 do odkrecenia silnika,niewiem czy da sie kupic sam silnik ale da sie kupic sama przekladnie

mierzyles pobor za uchem i przed silnikiem?

oczywiscie mam na mysli wyjscia do silnika

wyjmij manetke zepnij pin a7 z a3

Edytowane przez wojtekcichy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli silniczek jest sprawdzony, tzn pobiera niewielki prąd i był podmieniany na inny to szukałbym na odcinku silniczek i wspomniany wcześniej moduł UCH. W kablach, wtykach.

Spróbuj może poszukać też posz takiego modułu na podmiankę dla sprawdzenia. Może któryś z jego elementów elektronicznych robi zwarcie.

 

ps

nie wiem czy nie musisz go logować - poproszę o podpowiedź .

 

Jak macie schematy elektryki lub namiar (nie chomik) to dajcie znać na PW - zerknę czy coś jeszcze może broić.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mowisz i masz

miedzy uch a silnikiem jest manetka robiaca za przekaznik o ile dobrze czytam jeszcze

Edytowane przez wojtekcichy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności