Skocz do zawartości

Astra F gaśnie na sprzęgle


Gość Rahimolus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od pewnego czasu po rozgrzaniu się silnika astra gaśnie mi na sprzęgle, dzieje się tak tylko na LPG na benzynie chodzi bardzo dobrze, instalację jaką posiadam w swoim samochodzie to Autronic AL-700 reduktor lovato, Silnik 1.6, 71 km, 95r, X16SZ, dodam, że nic nie było robione z instalacją od ponad roku

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaśnie po naciśnięciu sprzęgła w czasie jazdy czy na postoju tez?

Jeśli tylko w czasie jazdy to trzeba odwrócić rurę wlotu powietrza do filtra tak aby nie była skierowana na wprost do kierunku jazdy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krokowy w instalacji lpg - to regulator gazu - czyli kwestia regulacji (choć tu różnie bywa bo zależy czy jest regulowany na śrubę czy sterownik nim steruje)
Jeżeli reduktor ma już swoje lata i/lub przejechane swoje km to warto go zregenerować (jeżeli się da) badź też wymienić na nowy (niekoniecznie taki sam - lovato może trochę kosztować).
Ja bym zaczął od reduktora... Gdyż w Twojej instalacji to on jest najważniejszym ogniwem...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam

 

Mój problem polega na tym, że auto gasnie jak wyrzucę na luz, nawet przy małej prędkości.

Usterka zaczeła pojawiać się od niedawna i coraz bardziej się nasila.

Regulacji gazu nie było ze 3 lata bo prostu nie było konieczości. Spalanie jest w normie i nie wzrosło.

Wlot powietrza mam zdjety.

Może trzeba pokręcić śrubą na parowniku. Odkręciłem 1/4 obrotu tzn zluzowałem membranę (chyba tak to działa) i chyba zrobiło się gorzej, ale może tylko takie odczucie.

Teraz czy dokręcić śrubę na parowniku czy może odkręcić bardzie bypass bo posiadam takowy (parownik zavoli GES lub GEX)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym się dowiedzieć czy odkrecenie śrubki bypasa by pomogło w tej kwesti oraz na co wpływa kręcenie śrubą główną parownika.

Po drugie zanim gdziekolwiek pojadę wole sam posprawdzać co się da bo jakoś mam ograniczone zaufanie do mechaników, i myslę że nie tylko ja.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez analizatora spalin nic nie zrobisz. Takie kręcenie na oko jest bez sensu. Bypass służy do podawania gazu gdy membrana nie jest w stanie go podać np przy ostrym zakręcie kiedy działa na nią grawitacja (auto na zakręcie gaśnie). Główna śruba na parowniku służy do ustawienia napięcia membrany. Register/śruba na wężu służy do ustawienia ilości gazu dostarczanego do spalenia. Napisz jaki masz silnik i jaka to instalacja lpg.

Edytowane przez klimi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności