Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Corsa C nowa maglownica


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
75 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   WojtekPGNOPEL

WojtekPGNOPEL
  • Użytkownik
  • 12 postów
  • LokalizacjaGniezno
  • Model:Opel Corsa C
  • Silnik:1.3 CDTI
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 10 październik 2013 - 20:21

Witam

dzisiaj została zamontowana w mojej Corsie C  nowa maglownica formy Qualite France (nie mogę złego słowa powiedzieć na ta firmę bo w rodzinie w paru autach jeżdżą te części i jest ok) chyba lepsza niż chińczyki...

wymieniłem dlatego ze stara stukała na nierównościach... Nowa nie ma tych objawów i nawet idealnie pasuje po założeniu nowej części po dokładnie 27.3 km zrobionych po mieście przy obrocie kierownicy ok 45 stopni jest stuk tak jakby z kolumny jak skręci się mocniej stuki nie występują
Maglownica jest na gwarancji wymieniłem jeszcze drążki i końcówki.... Mechanik mówi ze to może być winna krzyżaka co o tym sadzicie Panowie?


  • 0

Użytkownik jest zalogowany Pan Samochodzik

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#2 OFFLINE   Gawlak

Gawlak

    postrach forum

  • Administrator
  • 20400 postów
  • LokalizacjaPrzywidz
  • Model:Nie Opel
  • Inna marka:JEEP XJ 4.0 z LPG
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 10 październik 2013 - 22:37

a co za problem zanurkowac i sprawdzic krzyzak ??


  • 0

#3 OFFLINE   WojtekPGNOPEL

WojtekPGNOPEL
  • Użytkownik
  • 12 postów
  • LokalizacjaGniezno
  • Model:Opel Corsa C
  • Silnik:1.3 CDTI
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 16 październik 2013 - 11:08

Wszystko już jest ok krzyżak był złe ustawiony i złe dokręcony . Zrobiłem już 400km i jest wszystko dobrze


  • 0

#4 OFFLINE   KubaK

KubaK
  • Forumowicz
  • 169 postów
  • LokalizacjaKoszalin
  • Model:Opel Corsa C
  • Silnik:1.3 16V

Napisano 18 październik 2013 - 20:10

krzyżak był złe ustawiony

możesz coś więcej napisać o tym, że był źle ustawiony? U mnie kiedyś był wymieniany krzyżak bo stary stukał na nierównościach ale nowy też już stuka i tak teraz myślę, że to może kwestia ustawienia... Może dał byś radę zrobić zdjęcie na połączeniu krzyżaka z kolumną?


  • 0

#5 OFFLINE   WojtekPGNOPEL

WojtekPGNOPEL
  • Użytkownik
  • 12 postów
  • LokalizacjaGniezno
  • Model:Opel Corsa C
  • Silnik:1.3 CDTI
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 18 październik 2013 - 21:31

postaram się zrobić zdjęcia. raczej tak mechanik(znajomy) zobaczył to i stwierdził ze krzyżak jest w złym położeniu i o coś haczył. Odkręcił krzyżak podniósł kierownice na maksa do góry ustawił go, przykręcił i wszystko teraz gra nie słychać ani maglownicy ani krzyżaka


  • 0

#6 OFFLINE   bad

bad

    is good

  • Moderator
  • 4964 postów
  • Lokalizacjamazowieckie
  • Model:Nie Opel
  • Inna marka:Leonidas II Stylance
  • Silnik:1.6 BSE
  • Nadwozie:SPORT UP

Napisano 18 październik 2013 - 22:34

W tym sęk, że krzyżaka nie można ustawić źle, bo wystający "bolec" maglownicy ma "kwadrat" którego jeden bok jest wypukły (półokrągły) i tylko w jednej pozycji wchodzi do krzyżaka.


  • 0

#7 OFFLINE   Kacper

Kacper

    Nocny duch

  • Administrator
  • 16358 postów
  • Lokalizacjaco.Tipperary
  • Model:Opel Sintra
  • Silnik:X22XE
  • Nadwozie:MPV
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 18 październik 2013 - 23:54

Może to się przyda (dajcie znać czy linki otwierają się)

http://vauxhall.work...rsa-c-11780.jpg

http://vauxhall.work...rsa-c-11782.jpg

 

 


  • 0

#8 OFFLINE   KubaK

KubaK
  • Forumowicz
  • 169 postów
  • LokalizacjaKoszalin
  • Model:Opel Corsa C
  • Silnik:1.3 16V

Napisano 19 październik 2013 - 16:49

Otwiera się ok. Według drugiego rusunku wynika, ze trzeba jakieś dwie kreski ze sobą zgrać? Musiał bym kiedyś zerknąć jak to u mnie wygląda.

Bad, to co piszesz jest ok, ale można jeszcze regulować zamocowanie na tym wystającym trzpieniu - wyzej lub niżej - z dobre 3 cm i ciekaw jestem czy powinno być mocowane jak najniżej, na środku czy może jak najwyzej i czy ma to jakiekolwiek znaczenie...


  • 0

#9 OFFLINE   WojtekPGNOPEL

WojtekPGNOPEL
  • Użytkownik
  • 12 postów
  • LokalizacjaGniezno
  • Model:Opel Corsa C
  • Silnik:1.3 CDTI
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 20 październik 2013 - 18:51

W tym sęk, że krzyżaka nie można ustawić źle, bo wystający "bolec" maglownicy ma "kwadrat" którego jeden bok jest wypukły (półokrągły) i tylko w jednej pozycji wchodzi do krzyżaka.

tak masz racje a nowa maglownica miała inny ten bolec niz w oryginalnej i dlatego krzyżak zle się ustawił stad było to strzelanie przy obrocie kierownica


  • 0

#10 OFFLINE   lisurwis

lisurwis
  • Użytkownik
  • 31 postów
  • Model:Opel Corsa C
  • Silnik:1.3 CDTI

Napisano 02 wrzesień 2014 - 08:08

Siemka,

wczoraj zawitałem do mechanika bo cos stukało na nierównościach po podniesieniu auta okazało się że to maglownica, jaka polecacie ewentualnie sklep gdzie można kupic pewnie?


  • 0





Podobne tematy: Collapse