Gość HubertK Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Witam, w czasie jazdy przestaje działać wspomaganie kierownicy i mocno zapalają się światła. Sytuacja powtórzyła się kilka razy aż za którymś razem spaliły się żarówki od drogowych świateł. Jaka może być przyczyna?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 sprawdz pasek a dokladnie wszystko co go napedza moze pompa wspomagania moze alternator   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Ale w Combo ma elektryczne wspomaganie, więc pasek odpada.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 (edytowane) Sprawdz ładowanie a szczególnie alternator i regulator.W tych silnikach notoryczne sie psuja Edytowane 3 Listopada 2013 przez mk5   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HubertK Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Gdzie szukać tego tego regulatora i jak sprawdzić że jest uszkodzony?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 nie ma napisane jakie combo czy B czy C tak czy siak cos z ladowaniem ma nie tak regulator jest czescia alternatora wiec go nie zobaczysz zmierz napiecie ladowania i sprawdz jak sie kreci rolka altka   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kwachulca Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Witam, ja również mam problem z wspomaganiem w kierownicy , mianowicie sytuacja wygląda następująco : Podczas jazdy przy małych zakrętach wszystko działa i jest ok , natomiast podczas większego łuku kierownica bardzo ciężko chodzi. Dziwi mnie ten fakt , gdyż na desce oraz po podłączeniu do komputera nie ma żadnych błędów ( ZERO ) tak jakby nic się nie działo. Pompa sprawdzona przepompowuje płyn tak jak powinna. Mechanik doradził , żeby wymienić płyn na nowy tak też zrobiłem i przez pierwsze 2 km wspomaganie działało normalnie później to już jak wyżej , czyli załączało się i tak jakby rozłączło i tak cały czas . . . może wiecie Panowie co może być tego przyczyną ? Dziś jade specjalnie do elektryka , żeby rzucił okiem na pompę może coś na koste albo kablu zaśniedziało i to jest powodem . Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.