Gość -pawel- Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Witam . wymieniłem profilaktycznie obie piasty ponieważ miałem buczenie przy jeździe na wprost i nasilający buczenie podczas skrętu w lewo , diagnoza była oczywista prawe przednie łożysko . Niestety to nie było to . poszukiwania idą dalej 1 zmieniałem opony ( dwa komplety , bez zmian ) 2 podnosiłem kołem kręciłem (cisza ) Buczenie występuje również podczas jazdy na luzie , ustępuje przy lewoskręcie . Ma ktoś jakiś pomysł   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość murdock Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Po pierwsze jakie to auto bo w profilu nic nie masz a dwa sprawdzałeś jak wygladają przeguby ?? Trzy olej w skrzyni jest ??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość -pawel- Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Auto to Meriva z silnikiem 1.8 ZX . Olej w skrzyni jest . A przeguby po kręceniu kołem wyglądają na sprane ( gumy całe ) Ale może wyją tylko pod obciążeniem . Myślę o wymianie całej półośki z przegubami .   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Zdarzają się też wadliwe piasty - może to jedne z nich. Napisz jaki producent -będzie przynajmniej wiadomo na co uważać. ps jak pytasz o Merivę to nie w dziale Astry - przenoszę.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 (edytowane) -pawel- a sprawdzałeś zbieżność? Edytowane 19 Listopada 2013 przez adam1954   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość -pawel- Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Tak , wszystko ustawione jak trzeba .   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ANMAX Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Koła dokręcone masz ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Następne pytanie dotyczyć będzie ciśnienia. -pawel- jak będziesz jechał w dłuższą trasę, to po zatrzymaniu sprawdź czy piasty grzeją się.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość irek711 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Może masz za mocno skręcone piasty?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość -pawel- Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Witam . Nie lubię nie dokończonych tematów , ludzie pytają rozwiązują problem ale żeby napisać w jaki sposób to zapominają . Moje rozwiązanie okazało się bardzo proste , uszkodzone łożysko piasty lewej . Jednak nie zawsze jest tak że koło obciążone buczy , łożysko jest podwójne więc może buczeć w dwie strony , a łożysko z lewej strony przenosi półosią hałas na skrzynie biegów w część centralną i zlokalizowanie jest przez to utrudnione . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.