Skocz do zawartości

uszczelka pokrywy zaworów - wymiana


Gość nie2222

Rekomendowane odpowiedzi

Zauważyłem, że mam wyciek oleju z uszczelki pokrywy zaworów. Oryginalna kosztuje 118zł, zamiennik firmy ERLING 64zł z przesyłką na allegro. Czy ten zamiennik wart jest uwagi czy od razu kupować oryginał? I drugi pytanie czy bez klucza dynamometrycznego zabierać się za to?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Szkoda, że nikt nie kwapi się do jakiejś porady. Byłbym wdzięczny gdyby ktoś mógł poradzić czy podczas wymiany uszczelki w miejscach łączenia obudowy rozrządu z silnikiem (jest taka "szpara") zastosować sylikon?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja stosowalam Elringi do uszczelnienia mojej Sintry. Opinię jakie wyczytałam na necie były dość dobre, tym bardziej że uszczelnienie mojej Vki to spory zabieg.

Jako jedyne są tak samo wysokie jak oryginały co sprawia lepsze uszczelnienie ewentualnych nierówności na deklach.

U mnie podziałało, więc mogę spokojnie je polecić

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elring jest dobrym zamiennikiem. Pokrywę i głowicę dokładnie wyczyścić i nie stosować silikonu - od tego jest uszczelka.

Bez dynama da się ale trzeba wprawy, żeby nie przeciągnąć.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj wymieniłem tą uszczelkę (ERLINGA), dokręciłem z wyczuciem i po krótkiej jeździe testowej nie zauważyłem żadnych wycieków i zapoceń. Jedynie zaciekawiła mnie pokrywa zaworów bo po jej wyciągnięciu od wewnętrznej strony była dosyć znacznie oblepiona taką białawą mazią. Co to może być?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie auto teraz bardzo mało jeździ bo używam przeważnie drugiego a tym czasami w weekend gdzieś do sklepu itd. żeby go tylko przepalić. Dzięki za szybką odpowiedź

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Majonez jest objawem niedogrzania silnika. Albo padnięty jest termostat, albo auto mało jeździ w sensie nie zdąży porządnie się zagrzać. Recepta to raz na kilka dni przejechać dłuższy dystans pozwalając mu zagrzać się do maksymalnej temperatury - lub na postoju kiedy włącza się wentylator chłodnicy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności