Nie łączysz razem tylko zamieniasz. Radio gaśnie po wyjęciu kluczyka ale możesz je uruchomić bez kluczyka w stacyjce.
http://s20.postimg.o.../isoc10_png.png
Napisano 27 czerwiec 2015 - 20:50
Nie łączysz razem tylko zamieniasz. Radio gaśnie po wyjęciu kluczyka ale możesz je uruchomić bez kluczyka w stacyjce.
http://s20.postimg.o.../isoc10_png.png
Napisano 27 czerwiec 2015 - 21:02
Ale tak jak jest teraz to różnica jest tylko w tym,że radio nie gaśnie po wyjęciu kluczyka?
Napisano 27 czerwiec 2015 - 21:04
A gaśnie samoczynnie po wyjęciu ?
U mnie tak.
Napisano 27 czerwiec 2015 - 21:16
A gaśnie samoczynnie po wyjęciu ?
U mnie tak.
Nie zależy mi na tym akurat.W swifcie też tak mam,że radio gra dopóki go nie wyłączę i mi to pasuje.Parkując pod blokiem,czy też w miejscu publicznym nigdy nie zostawiam panelu w radio.
ps. to jest mój 666 post
Napisano 12 styczeń 2017 - 10:36
Wylądowałem tutaj bo problem dotyczy podłączenia kostki do radia .
Trochę miałem zamieszane bo nie miałem prądu po zapłonie .Dziś sprawdziłem i nie mam wogóle prądu na bezpieczniku nr44 w kabinie .
Nie wiem gdzie dalej szukać .Mam trochę pościągane pdf od Was ale w którym miejscu po jakim kablu to znaleźć
Miałem podobnie zrobione jak na tym zdjęciu tylko że nie zamieniłem , zrobiłem bajpasa od stałego do po stacyjce
I chyba to mi kradło prąd . 0.1A
Prąd na bezpieczniku się znalazł(nie włączałem zapłonu ) - ale dalej nie pojawia się na na żadnym kablu napięcie po włączeniu zapłonu ,mam tylko na pomarańczowym stałe .
Użytkownik baru0 edytował ten post 12 styczeń 2017 - 12:10
Napisano 12 styczeń 2017 - 18:13
Bronek sprawdź czy czasem sam bezpiecznik nie robi problemów, a następnie będziesz musiał przyglądnąć się wiązce do kostki fabrycznej w nadwoziu - w mojej był problem z wiązką od głośników na prawy tył była przerwa w kablu.
Przekaźnik po stacyjce jest pod kierownicą tzn - z lewej strony pod osłoną kolan kierowcy.
Sprawdź przekaźnik czy podaje napięcie po włączeniu zapłonu na skrzynkę bezpieczników i są tam jeszcze dwa bezpieczniki 10A.
Napisano 12 styczeń 2017 - 21:37
Na razie zrobiłem tak że prąd ukradłem z zapalniczki .A nie wiesz na jakim kolorze powinno być napięcie po włączeniu zapłonu ?
I dałem bajpasa na ten zapasowy zaciśk bo inaczej radio nie odpala .Pewnie radio też do konsultacji
Dziwne bo po zaniku napięcia na trzech kanałach ma zapamiętane stacje .
Jutro już będę działał jak będzie padał śnieg
Dzięki
Użytkownik baru0 edytował ten post 12 styczeń 2017 - 21:40
Napisano 13 styczeń 2017 - 01:37
ale dalej nie pojawia się na na żadnym kablu napięcie po włączeniu zapłonu
.A nie wiesz na jakim kolorze powinno być napięcie po włączeniu zapłonu
To nie ma się pojawiać na którymkolwiek kablu napięcie tylko na konkretnym i nie ważne jaki ma kolor.
Po to jest rysunek kostki abyś wiedział w którym styku ma być napięcie stale, po zapłonie masa itp
Jak nie ma np napięcia po stacyjce kostka A styk 4 to sprawdzasz czy jest napięcie na bezpieczniku 32 lub 44 http://forum.opel24....-1314046478.jpg Jeśli nie ma napięcia na jednym z tych bezpieczników to na kolumnie kierowniczej sprawdzasz bezpiecznik 92
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Wymiana radia Meriva B |
Śmietnik | ghen |
|
![]() |
|
![]() Podpięty wymiana radia / wymiana wyświetlacza![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Car-Audio | SIG_MAN |
|
![]() |