Skocz do zawartości

Zimno... ciężej kręci.


Gość Maly7

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 44
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Nie zwróciłem uwagi, czy zawsze się pali przed odpaleniem auta, czy po prostu dzisiaj za szybko odpaliłem (zanim zniknęła) - będę się temu przyglądał.

 

Błędów nie ma zapisanych żadnych - sprawdzane w takim "zwykłym" warsztacie i "autoryzowanym" .

 

Jutro sprawdzę odpalanie na innym kluczyku - może coś z immo.

Edytowane przez Maly7

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pablaris

Witam

Miałem dokładnie ten sam objaw przed wymianą akumulatora po wymianie akumulatora zapala od pierszego razu. Co do akumulatora to faktycznie fabrycznie był montowany 60 Ah ale teraz w serwisie powiedzieli mi że GM wycofała sie z tego typu akumulatora i zastąpiony został akumulatorem 70 Ah. Pamiętajcie że tak jak koledzy piszą powyżej akum nie może byc za duży bo alternator nie doładuje go i niestety ale może ulec uszkodzeniu. Ja osobiście polecam akumulator Centra PLUS

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tej kontrolki samochodu z kluczykiem to nadal nie gaśnie przed odpaleniem auta.

 

Według instrukcji może być to immo lub filtr paliwa. Filtr wymieniłem tydzień temu, raczej odpada. Immo, mam 3 klucze do auta. Jeden uszkodzony - włącza zapłon ale auto nie rozpoznaje klucza. Drugi i trzeci działają normalnie, kontrolka nadal nie gaśnie przed odpaleniem.

 

Ogólnie po włączeniu zapłonu słychać buczenie - zapewne pompa paliwa lub grzanie świec. Dzisiaj poczekałem aż ustanie, auto odpaliło od razu. Może to ma coś z tym związek. Będę dalej się przyglądał objawom.

ok, po kilku testach - ten odgłos, o którym pisałem powyżej nie ma wpływu na rozruch.

 

Ponawiam pytanie o rozrusznik, jeżeli to jego wina, to czy nie powinien problem pojawiać się przy każdym rozruchu, a nie tylko po kilkunasto godzinnym postoju?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wychłodzony silnik zawsze ma trudniejszy rozruch. Rozruszniki w 1.3CDTI nie są trwałe. Ja robiłem go już dwa razy i chyba szykuje się kolejny.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pablaris

Witam

Ja dalej ciągnę wątek akumulatorów. Chciałem dodać że żeby sprawdzić akumulator najlepiej podjechać do dobrego zakładu zajmującego się akumulatorami, tam powinni mieć cyfrowy miernik stanu akumulatora (nie miernik ładowania), w moim przypadku wskazał prąd rozruchu całe 204 A (wg. norny EU) i tu chciałem jeszcze dodać ze istnieją cztery normy dotyczące wartości prądu rozruchowego (DIN - ta jest na fabrycznych akumulatorach OPLA , EU, IEC i SAE) tutaj przesyłam link do przeliczeń http://sklep.intercars.com.pl/#/ajax_str.php?id=48&news=9026&kat_nazwa=ESIP&kat=139&msg=Akumulator_-_tabela_do_przelicze%EF%BF%BD_zdolno%EF%BF%BDci_rozruchowej_wg._r%EF%BF%BDnych_norm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności