Skocz do zawartości

Napęd 4x4 w Fronterze - problemy


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Proszę o schemat prawidłowego włączenia i wyłączenia napędu 4x4 we frotce 2,2 dtl automat rs sport. Dodam ze kupiłem z nieniec i nie mam książki do niej. Za pomoc wielkie dzięki z góry.

Waldemar

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Waldemar W., w spotrach manualnych 4x4 załancza sie w półosiach a drąrzek w kabinie słuzy tylko do zmiany z 4H na 4L ale jak to jet w automacie to niewiem

 

[ Dodano: Nie Lis 23, 2008 09:25 ]

ale jeśli w półosiach niemasz przednich niemasz tych przekręcanych zameczków to całe sterowanie masz w kabinie.z 4H na 4L pamiętaj ze zmieniasz tylko na postoju i na luzie nie na wrzuconym biegu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już prawie doszedłem. Mam 2 możliwości HIGH i 4L. Włączenie napędu po kolei 1. skrzynia na normal. 2. włączenie przycisku 4x4 (odblokowywuje drążek 4x4) 3. przelączenie skrzyni na 4L. Wyłączanie w kolejności od tyłu na Normalu oczywiście (poprostu inny bieg nie puszcza). 3. drążek na high 2. wyłączenie przycisku (kontrolnka zielona gaśnie) później Drive i do przodu. Pozdrawiam i jeśli ktos ma jeśzcze jakieś uwagi chetnie wysłucham. cze

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość Anonymous

Witam

 

Mam problem z napedami, a mianowicie: ogólnie napędy funkcjonują, ale po włączeniu napędu szosowego 4x4 na suchej nawierzchni, po przekroczeniu predkości 40km/h następuje wyczuwalne blokowanie przodu samochodu i dziwny hałas. Opony są tego samego rozmiaru, ale róznych producentów, czy to moze miec wpływ. Przełożenia mostów przód i tył wynikajace z tabliczek są takie same 4.56. Oznaczenie mostu przedniego 12 HU, jest to napewno oznaczenie wersji long. Czy ktos wie gdzie szukac przyczyny

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Kolego poczytałem dawno i nic z tego nie wynika jest to bzdura ze nie można jeździć na suchym asfalcie 4x4, nie chodzi mi o napęd typowo terenowy. Chyba sam to wytestowałeś. Jeździłem inną Fronterą z 1996 na włączonych napedach, prędkość 140km/h na suchym asfalcie i nie było tego problemu.Owszem troche ciężej kręci się kierownicą, ale działa prawidłowo i jak ty wytłumaczyc??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności