Skocz do zawartości

Diagnoza usterki- układ chłodzenia


Gość gumbi_piast

Rekomendowane odpowiedzi

Gość gumbi_piast

Wentylatory się nie załączą bo nie dociera do chłodnicy gorąca woda, w prawdzie na przewodzie gumowym doprowadzającym wodę do chłodnicy jest gorący, ale dalej już nie. Chłodnica pozostaje zimna nawet jak się płyn gotuje w silniku.

Dlatego niema możliwości by wentylatory się załączyły.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

To sugeruje że jednak pompa wody nie pracuje, lub układ jest zablokowany.

Nie masz co się długo zastanawiać tylko sprawdzić pompę na początek.

Jak masz kilka kluczy i umiejętność posługiwania się nimi to zrobisz to samodzielnie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość gumbi_piast

Kurcze jakbym tu zajrzał dwa dni temu a nie kombinował jak koń pod górkę to może autko by już jeździło.

Cóż.

W najbliższych dniach tego nie zrobie bo mnie nie ma, ale jak wruce to dam znać co było.

Dzięki za pomoc.

Jakby co Wesołych Świąt wszystkim życzę i samych szerokich dróg bez miśków :P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak autko masz w garażu to skoro świt bierz się za rozbiórkę - jak dobrze pójdzie i tylko pompa to po południu będziesz jeździł. :-D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość gumbi_piast

Mam już rozebrane i pozostaje zdjęcie paska rozrządu, tylko zastanawia mnie jedna rzecz:

naciągacz paska wygląda tak jakby był źle wyregulowany, ponieważ wskaźnik naciągu jest w miejscu oznaczającym, że pasek jest luźne, źle naciągnięty.

Niestety nie mogę zrobić fotki.

Czy może to być tym spowodowane?/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozciągnięcie paska lub zła regulacja napinacza. Albo napinacz ma już dość i nie jest w stanie utrzymać właściwego naciągu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak paskiem/ kołem będziesz delikatnie obracał w przód i w tył, to chyba to ustawienie wskaźnika na napinaczu też będzie się zmieniać (tak sądzę)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość danielbro

Jeśli pompka będzie dobra, sprawdź czy w wężach nie zbiera ci się oleista maź taka żółta, miałem podobny problem z taką samą sintrą, chłodnica oleju przepuszczała i olej powolutku miksował się z wodą blokując rurki i kanały.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem podobny problem z taką samą sintrą, chłodnica oleju przepuszczała i olej powolutku miksował się z wodą

 

Ale nie piszesz chyba o 2.2 16v w benzynie? Bo zastanawiam się, o jakiej chłodnicy oleju tu przemawiasz.

3.0v6 owszem, ma chłodniczkę utopioną w bloku między głowicami i to zjawisko mogłoby mieć miejsce, ale w 2.2 16v?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności