Skocz do zawartości

Przekaźnik świec żarowych


Gość latek2013

Rekomendowane odpowiedzi

Silnik 2.0 DI DTL

Silnik przy osiagnieciu 90 stopni na wolnych obrotach podgrzewa świece zarowe aż przygasza sie w kabinie oswietlenie. Został wymieniony czujnik temperatury na nowy. Po odłączeniu sterownika wszystko jest w porządku. Jaka jest tego przyczyna, prosze o pomoc. :eek:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bardzo kumam

w tytule przekaznik

w poscie czujnik i sterownik

moze sie zastanow o co z zapytac

 

slyszales o module grzania swiec zarowych ??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale co przekaznik nie odlacza swiec zarowych?? Pytanie po jakim czasie tosprawdzales od odpalenia...?? Bo sek w tym ze swieczki zaorwe nei sluza tylo do podgrzewania przed odpaleniem silnika. Grzeja jeszcze kilka minut jak juz silnik pracuje ale jst jeszcze zimny. SPrawdz cyz np po 5 minutach pracy auta swieczki jeszcze grzeja bo wtedy juz nie powiny. Jesli grzeja to trzeba szukac pryzczyny albo w kablotece albo w przekazniku. Wtedy raczje stawialbym na kabloteke.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik jest rozgrzany do 90stopni i na wolnych obrotach przygasalo oswietlenie bo duzy spadek pradu wiec wymienilem regulator napiecia okazalo sie ze regolator byl dobry wiec sprawdzilem swiece i w momecie przygasania oswietlenia okazalo sie ze swiece sie dogrzewaly sprawdzilem to zarowka i tak jest do tej pory a z tego co mi wiadomo to powinny sie grzac do pewnej temperatury i sie wylaczyc a u mnie tak nie ma. sprawdzalem po 30minutach i bez zmian


 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to sprawdz kabloteke od tego przekaznika bo moz esie przetarla kabelek co idzie do ECM. PRzekaznik jest sterowany masa wiec jesli sie gdzies przetrze i masuje z karoseria to moze zalaczac te swieczki wtedy. Ja mialem przypadke ze sie przetarly kable tu zaraz pod tym przekaznikiem ale tu akurat to byla masakra bo aplilo az kable bo te obok sie przetarly te grube i jak juz sie zwieralo to sie wszystko topilo i smażyło. Szukaj bo tu nie ma wielkiej flozofii. JAk odnajdziesz ten kabelek to mzoesz sprawdzic czy z ECM idzie caly czas ta masa na pracujacm silniku czy kabel sie gdziesz przetarl czy moze winy przekaznik. Z tym z episales z eprzekaznik pdomieniales wiec raczej nie on.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności