Skocz do zawartości

corsa b problemy z obrotami na zimnym


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

witam mam corse b 1.4 silnik c14nz , mam problem po odpaleniu zimnego silnika z obrotami, autko odpala bez problemu jednak nie wchodzi odrazu na wyzsze obroty , tylko zaczyna szarpac silnikiem , problem ustaje jak przegazuje pare razy jednak gdy gazuje slychac ze silnik cos nie tak pracuje nie wchodzi plynnie na obroty > po takiem przegazowaniu silnik lapie obroty i juz wszystko jest ok , nie ma za wysokich ani za niskich, i wchodzi plynnie na obroty. Gdy silnik jest juz cieply problemu wogole nie ma odpala ladnie przez chwile pochodzi na wyzszych obrotach i powoli ladnie zejdzie. Gdy jest zimny odpale go pare razy i nie przegazuje a on wkoncu sam zgasnie zaczyna mrugac kontrolka silnika. Wymienilem juz swiece , czujnik temperatury i silnik krokowy nic to nie dalo. Zauwazylem jeszce ze gdy jest zimny to z tlumnika z tylu wypluwa cos w stylu sadzy (takich jak w kominie domowym tylko ze troche bardziej wilgotne). Autko ma tez instalacle gazowa ale na gaz przelacza sie dopiero po rozgrzaniu i chodzi plynnie. Moze to cos z ssaniem bo podobno automatyczne ale jak to dziala i gdzie szukac??

 

Poprawiłam błędy/Niedźwiedź

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

no wlasnie o dnosnie bledow to mam ta kostke diagnostyczna 16 stykowa (prawy dolny rog skrzynki bezpiecznikowej) tyle ze u mnie nie we wszystkich gniazdach tej kostki sa piny, wszedzie na zdjeciach gniazdo 16 stykowe narysowane jest z opisem kazdego pinu od1 do 16 i kaza mostkowac 5i6. a gniazdo 10 stykowe tam wyraznie widac ze nie wszedzie sa piny. i tu mam problem bo nie wiem czy to tylko takie rysunki czy moze wszyscy maja tak ze nie we wszystkich miejscach sa te piny. U mnie wyglada to tak : ze piny sa w kostce pod numerami 7, 6,5,4,3 i z drugiej strony 16 i 12 ,

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najprostsza odpowiedz jaka tylko moze byc : swiece , jesli nie to to kable WN , jesli swiece i kable nie pomoga , to dodaj kopulke i po problemie. 100 % pewna metoda

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

ale czemu to sie dzieje tylko na zimnym :wesoly: chyba przewody i kopulka nie maja nic wspulnego z temperatura silnika a swiece sa nowki ngk .. No i jak jest z tym zlaczem diagnostycznym.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze złączem masz fotę mojego w drugim temacie.

Czyściłeś rzeczy odpowiedzialne za obroty?

Nie zaciąga ci lewego powietrza?

Przemierz czujnik temperatury, nie zawsze nowy znaczy dobry.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

dzieki za dotychczasowe podpowiedzi dzis moja usterka ewoluowala, teraz wyglada to tak jakby jakies ssanie nie dzialalo. Jak odpalam na zimnym to najlepiej jak mam lekko wcisniety gaz wtedy ladnie odpali odrazu wejdzie na obroty potrzymam tak pare sekund i jest ok, jak silnik jest cieply problem jest duzo mniejszy wystarczy ze po odpaleniu odrazu raz przegazuje na chwilke i juz wszystko ok. WE weekend zabiore sie za to ostro sprawdze jeszce raz wszystkie czujniki , zrobie diagnostyke komputera (moze on cos powie)

 

[ Dodano: Sob Gru 08, 2007 14:52 ]

probowalem zczytac bledy ale chyba zednego nie ma bo caly czas mrugal kod 12 czyli rozpoczecie diagnostyki. Sprawdzilem wszystkie czyjniki i moje obawy budzi czujnik polozenia przepustnicy gdyz wartosci troche przekraczaja normy na stykach ai b 9,25k a zakres jest od 4-9. Na stykach b i c przy otwartej przepustnicy 9,97k zakres od 5-10 . Na stykach b i c przy zamknietej przpustnicy 2.7k a zakres 1-3. Tak wiec troche wygorowane wyniki czy to moze byc to :wesoly:?? i jeszce jedno czy jesli bedzie cos nie tak z zaplonem to moze miec problem z odpaleniem a pozniej juz wszystko bedzie ok???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

A czyściłeś urządzenie wtryskowe?? W sumie miałem taki problem w Polonezie w którym właśnie też jest ABIMEX trzeba wyjąć go, rozłożyć wyczyścić szczególnie wszystkie kanaliki w odlewie...konstrukcja prosta więc nie jest to skomplikowana operacja

a pomaga

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności