Skocz do zawarto軼i

- - - - -

Opel 2,0 8v olej w uk豉dzie ch這dniczym

2.0 85kW 8V C20NE opel olej 8v olej w p造nie

  • Zaloguj si, aby doda odpowied
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Go嗆_KrzysztofMateo_*

Go嗆_KrzysztofMateo_*
  • Go嗆

Napisano 16 luty 2014 - 17:09

Witam

Od dwóch lat jestem posiadaczem Opla Calibry 2,0    8v

był on praktycznie niezawodny do niedawna, kiedy się okazało,że podczas jazdy zaczął chodzić na 3 cylindry

Był holowany na linkę do mechanika , któty stwierdził bardzo niskie ciśnienie sprężania na 1 i 2 cylindrze .

Zgodziłem się po jego namowie na wymianę uszczelki pod głowicą

Uszczelka była wypalona między 1 i 2 cylindrem

Uszczelki sam kupiłem w sklepie i mu dostarczyłem ,pod głowicę uszczelka firmy goetze

Po dwóch dniach mechanik zadzwonił ,że jest złożony samochód

Wszystko pięknie ładnie chodzi więc zapłaciłem i wróciłem do domu około 5 km

Gdy wjechałem do garażu z pod maski zaczeło parować ,ale nie był gorący tylko miał około 80 stopni

Zgasiłem samochód po czym zajżałem do zbiorniczka wyrównawczego chłodnicy i zobaczyłem w nim olej około 10 ml na powierzchni

Dodam że mechanik wlał płyn chłodniczy który wcześniej spóścił i nie było w nim oleju

Proszę o pomoc co mogło się stać  

głowicy nie planował szpilki stare założył choć pytałem się czy nie kupić nowych

 



Uruchom; JavaScript!
Odśwież

U篡tkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • U篡tkownik
  • 1060 post闚
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#2 OFFLINE   mietekforce

mietekforce
  • Forumowicz
  • 348 post闚
  • LokalizacjaDolno郵御kie
  • Model:Opel Corsa B
  • Silnik:1.2 45km
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 16 luty 2014 - 17:41

Po wypaleniu uszczelki pod głowicą, głowica obowiązkowo do planowania, szpilki nowe obowiązkowo bo swoje już się nadźwigały. 


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#3 OFFLINE   Gawlak

Gawlak

    postrach forum

  • Administrator
  • 19687 post闚
  • LokalizacjaPrzywidz
  • Model:Nie Opel
  • Inna marka:JEEP XJ 4.0 z LPG
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 16 luty 2014 - 17:57

zrobiles tanio to teraz wychodza babole

co tu mamy napisac ??

spartoliles sprawe i tyle

mechanik tez dupa ze sie zgodzil na taki ''remont''


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#4 Go嗆_KrzysztofMateo_*

Go嗆_KrzysztofMateo_*
  • Go嗆

Napisano 16 luty 2014 - 18:40

zrobiles tanio to teraz wychodza babole

co tu mamy napisac ??

spartoliles sprawe i tyle

mechanik tez dupa ze sie zgodzil na taki ''remont''

Tak jak pisałem pytałem się czy głowicę do planowania trzeba i czy nowe szpilki a on powiedział że nie

Czy po planowani głowicy i wymianie uszczelki na kolejną z szpilkami nie będzie to samo?

Dodam że wcześniej przed wymianą uszczelki płyn chłodniczy był czysty



Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#5 OFFLINE   BENY72

BENY72
  • Zas逝穎ny
  • 1583 post闚
  • Model:Opel Vectra C
  • Inna marka:Opel Meriva
  • Silnik:1.8
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 16 luty 2014 - 18:44

Na pewno po jakimś czasie będziesz ją zwalał bo znowu się wypali w tym samym miejscu.

 

Co do oleju to jest możliwość że przy ściąganiu głowicy trochę z niej wypłynęło i poszło w kanał wodny.

 

I tak jak Gawlak pisał ,tanio nie znaczy dobrze.


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#6 OFFLINE   CalibraFOR

CalibraFOR
  • U篡tkownik
  • 3 post闚
  • Model:Opel Calibra
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 17 luty 2014 - 12:32

Nie mogę się zalogowac na poprzednim koncie złe hasło wtf

Więc pisze z tego

 

Dzisiaj zaciągnołem samochód do mechanika po czym został wypłukany układ kilka razy ,wiec został zalany płunem z poprzedniej wymiany

samochód został odpalony gdy nagrzał się z ścian zbiorniczka zaczoł schodzić olej z małymi bąbelkami ,po czym głowica została dociągnięta o około 30 stopni

z każdą sekundą było coraz mniej oleju,ale czasem wychodził mały bąbelek,więc mechanik kazał trochę pojeżdzić i jakby olej zaczoł się dostawać do układu kazał przyjechać wtedy głowica do sprawdzenia szczelności i planowanie ,

Poziom oleju w silniku bez zmian ,silnik równo pracuje więc nie wiem ,jeszcze napiszę jak zrobie trochę kilometrów


U篡tkownik CalibraFOR edytowa ten post 17 luty 2014 - 12:33

  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

U篡tkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • U篡tkownik
  • 1060 post闚
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#7 OFFLINE   Zicus

Zicus

    Pawe

  • Forumowicz
  • 363 post闚
  • Lokalizacja砰rard闚
  • Model:Opel Sintra
  • Silnik:2,2
  • Nadwozie:van
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 17 luty 2014 - 15:05

stary , podcierasz d...ę szkłem . Zrób od razu planowanie głowicy bo napytasz sobie większej biedy niż masz Takie jest moje zdanie a zrobisz jak uważasz 


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#8 OFFLINE   Gawlak

Gawlak

    postrach forum

  • Administrator
  • 19687 post闚
  • LokalizacjaPrzywidz
  • Model:Nie Opel
  • Inna marka:JEEP XJ 4.0 z LPG
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 17 luty 2014 - 18:28

Nie mogę się zalogowac na poprzednim koncie złe hasło wtf

jest opcja odzyskania hasla

czytac chyba potrafisz

decyduj ktore konto ma zostac

bo dwoch miec nie bedziesz

 

 

a co do mechanika to powiem krotko

debil nie mechanik


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#9 OFFLINE   CalibraFOR

CalibraFOR
  • U篡tkownik
  • 3 post闚
  • Model:Opel Calibra
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 17 luty 2014 - 21:56

jedno konto usunę

a przy okazji jutro idzie głowica do planowania uszczelniacze i nowa uszczelka razem ze szpilkami a złoże razem z kumplem

na tym koniec tematu


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#10 OFFLINE   Gawlak

Gawlak

    postrach forum

  • Administrator
  • 19687 post闚
  • LokalizacjaPrzywidz
  • Model:Nie Opel
  • Inna marka:JEEP XJ 4.0 z LPG
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 17 luty 2014 - 23:52

sam konta nie usuniesz

szybka decyzja kolego



  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież




Podobne tematy: Collapse