Gość krzysztof55 Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Wczoraj zauważyłem,że autko ciężko odpala a po odpaleniu lekko falują obroty.Po ruszeniu troche go przydusza po dodaniu gazu. Po godzinnym postoju,problem z odpaleniem i to samo falowanie.Na wyższych biegach idzie normalnie.Zajechałem do domu.Wymieniłem filtr powietrza,i stop nie odpali wogóle. Ciekawe jest to,że po każdorazowym przekręceniu kluczyka w stacyjce słyszałem włączoną pompkę paliwa,a teraz głucha cisza.Sprawdziłem bezpieczniki,są ok. Nie wiem gdzie jest umiejscowiony przekażnik do pompki.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Tak samo w benzynie i dieslu http://forum.opel24.com/topic/64114-odpala-z-samostaru-i-po-chwili-gasnie/page-3?do=findComment&comment=503079   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysztof55 Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Ide spróbowac,ale nie wiem co to listwa i gdzie ten zaworek.Nie dziw się że jestem zielony,ale z takim silnikiem nie miałem jeszcze nigdy do czynienia.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Listwa to w silnikach benzynowych, w dieselkach nie wiem. Ale pompkę powinieneś słyszeć.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysztof55 Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Ok,ide sprawdzić,ale trochę mam już dość.Póżniej napiszę co i jak. Próbowałem na krótko i nic,ale ciekawy motyw,bo po wyłączeniu zapłonu (przekręcenie kluczykiem w tył) słychać z tyłu jakiś taki krótki podzwięk,jakby gdzieś jakaś cewka,albo stycznik.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 W benzynowych silnikach pompka startuje dopiero jak zaczyna obracać się wał korbowy. Więc w diselkach chyba tak samo. A jak wskaźnik ilości paliwa ? Pokazuje prawidłowo ? Może kable gdzieś są uszkodzone. Sprawdź też wtyczkę w podłodze. Jest za siedzeniem kierowcy na wysokości klamki drzwi suwanych.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysztof55 Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Na razie nie mam czsu,dojeżdżam do pracy 75km codziennie i wracam ok 18,30 u mnie pompka załancza się po przekręceniu kluczyka.I właśnie za każdym razem ją słyszałem,teraz nie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Całkiem możliwe że to kolejna pompka padła - aż zaczynam się już bać o moją. Jak znajdziesz chwile to możesz sprawdzić ją jeszcze przez podanie napięcia w wspomnianej wtyczce, dorzucę później rysunek z zaznaczeniem kabli pompki.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysztof55 Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Wspomniana przez Ciebie wtyczka jest w kabinie pod dywanikiem,czy na zewnątzrz pod podłogą ? Nie bój się,jesteś tak dobrym fachowcem,że z pewnością dasz radę lepiej niż ja.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Krzysztof - ta wtyczka i gniazdo są pod samochodem - jedna idzie w stronę wahacza, to jest od ABS. Druga w stronę zbiornika paliwa i ta cię interesuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.