Skocz do zawartości

Wymiana zaworu SPV w Y17DT


Gość adams4lta

Rekomendowane odpowiedzi

To podłącz op-com dla pewności. Ja po wymianie zaworu kręciłem rozrusznikiem ok pół minuty zanim zaskoczył, potem palił na dotyk... Nie mam więcej pomysłów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 47
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

To podłącz op-com dla pewności. Ja po wymianie zaworu kręciłem rozrusznikiem ok pół minuty zanim zaskoczył, potem palił na dotyk... Nie mam więcej pomysłów.

OP-COM'a nie posiadam. Droga zabawka. Mam zwykły ELM 327 i jakieś darmowe i trialowe oprogramowania. Przeczytałem w jakimś temacie, że to może być jakiś wężyk od elektrozaworu podciśnienia, podłączony zamyka przepustnice i auto nie odpala. Spróbuję to sprawdzić, podobno też wymiana samego elektrozaworu sprawia, że silnik gasi się płynnie bez szarpnięć i chodzi lepiej. Jak posprawdzam dam znać co wynikło. Dzięki za odpowiedzi. :spoko:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o selenoidy to są 2: jeden od EGR a drugi od turbiny i jak spadnie wężyk to auto nie ma mocy, świeci się kontrolka CE ale można odpalić. Do testów można zamienić je miejscami bo mają takie same parametry.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Przeczytałem w jakimś temacie, że to może być jakiś wężyk od elektrozaworu podciśnienia, podłączony zamyka przepustnice i auto nie odpala. Spróbuję to sprawdzić, podobno też wymiana samego elektrozaworu sprawia, że silnik gasi się płynnie bez szarpnięć i chodzi lepiej

 

To nie dotyczy astry G. nie ma tam przepustnicy a nawet gdyby to nie chodzi o zadna przepustnice tylko o klapy zawirowań lub o klape gaszącą. Diesle nei maja przpeustnicy niezaleznie jak jakis baran sobie to nazywa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

To nie dotyczy astry G. nie ma tam przepustnicy a nawet gdyby to nie chodzi o zadna przepustnice tylko o klapy zawirowań lub o klape gaszącą. Diesle nei maja przpeustnicy niezaleznie jak jakis baran sobie to nazywa.

 

No właśnie coś mi nie pasowało z tą przepustnicą. Jakkolwiek czy jest możliwe że źle podłączone wężyki podciśnieniowe uniemożliwiają odpalenie auta? Chodzi mi o te które są z lewej strony (stojąc twarzą do auta) kolektora i obudowy rozrządu. Jest tam jakiś chyba zawór z dwoma wężykami, jeden idzie do EGR a drugi chyba do jakiegoś trójnika.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To są podciśnienia od turbiny i EGR. Możliwa jest jazda ale wyczuwalny spadek mocy. Też coś mi z tą przepustnicą nie pasowało. Wesol zawsze dobrze gada :-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To są podciśnienia od turbiny i EGR. Możliwa jest jazda ale wyczuwalny spadek mocy. Też coś mi z tą przepustnicą nie pasowało. Wesol zawsze dobrze gada :-)

Ok, w takim razie muszę szukać przyczyny gdzie indziej.

Edytowane przez Yura

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam.

Panowie, wiem, że wątek stary jak stopy Mojżesza, ale pilnie muszę wykręcić ten zawór.

Pytanie do Was, jakim kluczem - zdjęcie nawet poproszę, Wy to odkręciliście - tak wiem, że 38, ale chodzi mi o kształt.

Dojście jest okropne (może nie tak tragiczne jak TCV), więc brakuje mi kompletnie pomysłu, jak się zabrać za to.

 

Będę baaardzo wdzięczny za jakąkolwiek pomoc w tym temacie. Pozdrawiam!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności