Skocz do zawartości

Wymiana zaworu SPV w Y17DT


Gość adams4lta

Rekomendowane odpowiedzi

Tam trzeba użyć na prawdę sporo siły, jak dobrze pamiętam u mnie jak puściło po pierwszym zerwaniu to napotkałem opór i musiałem z dużym wysiłkiem kręcić a potem już poszło. W pionie nie dałem rady i dlatego powstał w/w klucz 38

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 47
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Musisz dorobić taki klucz, wykręcić to co utrudnia dostęp i użyć siły. Więcej nic się nie wymyśli. Gotowy przepis. Można wyjąć całą pompę, ale to jest więcej roboty i wymaga większej wiedzy żeby to potem poskładać, poustawiać itp. Do dzieła !

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak Ty to odkręciłeś to ja nie mam pojęcia.

Udoskonaliłem swój klucz i zrobiłem coś takiego jak na zdjęciu, z przełożonym prętem na górze. Efekt? Poszło o 1/4 pełnego obrotu i na tym koniec. Dalsze próby już bez powodzenia.

Myślę, że jedyną szansą, oprócz odkręcenia pompy to nasadka z wyciętym miejscem, tak, aby można było ją nałożyć.

post-54568-0-27991000-1507054949_thumb.jpeg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba kręcić zdecydowanie z użyciem dużej siły. Taki klucz wystarczył do tej operacji. Powodzenia!

Odkręcę to... nasadką. :) Już wiem jak lekko ją zmodyfikować i na 75% się uda!

 

Pytanie: Jak mocno dokręcałeś ten zawór?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkręcałem zdecydowanie z użyciem siły, a dokręcałem z wyczuciem ale też trzeba było użyć siły. Jak wyjmiesz zawór to wyczyść dno miejsca na zawór - ja miałem sporo syfu w tym miejscu - coś jak kamień w czajniku :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało się!
Odkręciłem tym swoim kluczem wreszcie.
Początkowo gwint był trochę zabrudzony rdzą przez to tak ciężko szło.
Po wyjęciu - spodziewałem się większego syfu, dużo większego.
Jednak rozebrałem zawór i trochę brudu było.
Teraz pozostaje wszystko złożyć i spróbować odpalić samochód.
Jeśli się nie uda (tfu, tfu) to powiem krótko - do mechanika i ma zrobić.

U mnie Corsa nie odpalała - po odkręceniu przewodów zero ropy na wtryskach, a po dodaniu plaka do dolotu powietrza ledwo co sikało.
Nie mam innego pomysłu jak ten zawór, więc spróbowałem odkręcić i wyczyścić.
PS. Sterownik sprawny.

Edytowane przez rgl

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności