Skocz do zawartości

Okresowe logi do diagnozy Z17DTL


Gość jihn

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

koledzy jeżeli ktoś się zna na tym bardziej, to prosiłbym o przejrzenie logów i ew. sugestie dot. stanu technicznego auta.

 

W załączniku logi.. (sorry na logi ze wszystkiego ale robiłem na szybko).

 

Zastanawiam się czy auto nie ma przestawionego rozrządu o ząbek, bo chodzi po rozgrzaniu jak traktor, wydaje mi się, ze dochodzi do przedwczesnej detonacji. Jest też problem z klimą ale o tym zakładam oddzielny temat.

 

Pzdr.

 

LOGI:

 

http://tiny.pl/qlnhv

Edytowane przez jihn

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 26
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

az sie nei chce takich wypocin przegladac. Tyle razy sie mowi na postoju to sa do luftu. To z emi odrobine dodasz gazu to nic to nie daje. Po co zapisywac logi z 400 sekund. Moz enagraj z godzine to bedze sciagal ten plik 10 minut. Zrob loga jak jedziesz na 3 lub 4 biegu. Wlaqczasz zapis pedal do podlogi i od obrotów czy to 1200 czy 1000 czy 1500 ( nie jest to istotne) tak do trzy tysiace z hakiem. Zapis wtedy bedzie trwal ze 20 sekund. Tu nie chodzi o ilosc przy diagnozowaniu a o jakosc tego pomiaru.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość popencjusz

Zgadzam sie w 100%. Co do pracy silnika jak traktror to w poniedziałek wstawiam swoje auto na warsztat z tym samym objawem. Wczoraj odpaliliśmy auto bez paska klinowego i silnik zaczął normalnie pracować. Podejrzani to koło pasowe i napinacz paska.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha. W takim razie jutro wrzuce takiego loga krótkiego z szybszej jazdy. Popencjusz, nie wiem czy to samo bo moj chodzi jak traktor podczas obciązenia silnika na biegu dodawanie gazu, na luzie przy dodawaniu gazu nic nie słychać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Rafał_79

Przy okazji odczytów op-comem sprawdz dawki korekcyjne wtryskiwaczy.

Chodzi jak traktor, czyli rozumiem że warczy? Kiedy sprawdzałeś luzy na popychaczach zaworów? Jaki przebieg?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Rafał_79

Co 10 lat lub 150tyś, ja przy 240tyś już miałem lekkie luzy bo zaczynał warczeć, zwłaszcza przy schodzeniu z obrotów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OP-com dawki korekcyjne luz - temp. silnika ok. 60 stopni (dane ze wczoraj).

 

- 1 cylinder -0,6 mg

- 2 cylinder 0,33 mg

- 3 cylinder +0,36 mg

- 4 cylinder -0,77 mg

 

Przebieg wg licznika 210 tys., według ECU 214 tys., nic nie sprawdzałem bo auto kupiłem niedawno. Po wymianie oleju na GM wydaje mi się że warczy głośniej przy przyspieszaniu..., warczy głośniej na cieplym niż na zimnym ... Właśnie obstawiam 2 rzeczy albo luz na zaworach albo przestawiony rorząd i przedwczesna detonacja -spalanie stukowe, ew. może coś wali w osprzęcie ale co to by mogło być. Jutro nagram jak warczy w trakcie jazdy i wstawię.

Edytowane przez jihn

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moj warczy na zimnym jak przyspieszam na ciepłym warkotu juz nie ma.Przebieg licznikowy 212tys.Rzeczywisty...chyba sie nie dowiem,no chyba ze bede w Belgi(auto miało 1-ego własciciela)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności