Skocz do zawartości

Ciśnienie paliwa z20net


Gość Rafał_79

Rekomendowane odpowiedzi

Podmien przepływkę na inna pewną i daj mu czas tzn niech sie nagrzeje kilka cykli.Jezeli nic sie nie poprawi t duza szansa ze mechanicznie cos nie halo w głowicy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Rafał_79

Przepływka jaki i wszystkie inne czujniki/cewki/sterownik silnika podmieniane kilkakrotnie. Cewki z idealnie pracującego silnika też, przepustnica podmieniana, czujnik wału też. Ciśnienie na cylindrach identyczne po 14bar. Z tego co mi się wydaje to już zostały tylko do sprawdzenia wałki wyrównoważające i ewentualnie koło impulsowe na wale, może jest na tyle mocno zasyfione że zakłóca w jakiś sposób pracę silnika.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co ty tam wymyslasz za jakas nauke na przeplywomierzu. Kto to wymysla. Ludzie co to za herezje. Przeplywomierz nie jet taki istotny zwlaszcza na biegu jalowym! Czepiaja sie tych przeplywomierzy a ja jeszcze zadnego przeplywomierza nie zdiagnozowalem padnietego w oplu. JEdne jedyny raz w golfie kiedys kiedys ze siedzi i pare razy ze zaniza wartosci w innych tdi ale nigdy w oplu. Niech sprawdzi kompresje. Nie wiemy czy cos nie bylo grzebane w silniku np wymieniane tloki itp sprawy.

JEsli byla by przeplywka siadnieta to wymiana jej juz powinna uzdrowic auto po skasowaniu bledu w ECM. ODrazu powinien zaiwaniac motor. JA bym sprawdzal parametry silnika w liscie danych.

Edytowane przez wesol

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Rafał_79

Kompresja sprawdzana i jest ok. Na 100% nie jest to przeplywka ani żaden inny czujnik na silniku bo wszystkie podmienialem, podmiana nie była na chwilę tylko na kilka dni tak żeby mieć pewność. Kolektor i wszystko co do niego idzie szczelne bo niedawno zakladalem na nowej uszczelce. Zostało juz mało możliwości, tak jak pisałem wczesniej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Kolego Rafał_79 widzę że temat dość stary ale rozwiązania nie ma. Pytam się więc czy udało się załatwić sprawę nierównej pracy na biegu jałowym? Co było przyczyną bo mam coś podobnego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Rafał_79

Witam. Na szczęście udało mi się znaleźć przyczynę złej pracy silnika. Wszystkiemu winny był dziurawy interculer.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności