Skocz do zawartości

Sintra problem z odpalaniem


Gość lukelu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem Sintry z silnikiem 2.2 , problem pojawił się dzisiaj nie spodziewanie , rano jak zawsze ładnie odpaliła no i pojechaliśmy zrobiłem jakieś 50 no może 60 km , wróciłem do domu zgasiłem. Gdy znowu chciałem ją odpalić po południu "zonk" Sinterka jak zwykle odpaliła ładnie ale na 10 sec. Poźniej zgasła , aku kręcił jak zły ale nie chciała odpalić , dopiero odpaliła jak się ją na "zaciąg" wzięło po przejechaniu krótkiego odcinka dosłownie i znowu chodziła slicznie równo , Pomyślałem hmm może chwilowy nie dobór mocy albo cuś no nic pojechałem zrobiłem znowu 50 km wróciłem postała 2 godziny z czystej ciekowości czy odpali poszedłem a ona znowu focha strzeliła i nie odpaliła wziąłem aku z omegi 2.2 dti kupiony w tamtym tygodniu , Jeb odpaliła sama na 10 sec i znowu zdechła i nie chce odpalić co byście doradzili , pod kompem wyskoczył błąd P1660 wykasowałem go , i nadal niechce odpalić zaświecił się "CHECK" ale on żył własnym życiem wcześniej się też zaświecał , sintra nie kopci , nie dławi się idzie jak głupia. omega z tym samym silnikiem tak nie idzie jak sintra. W obecnej chwili po wykasowaniu błędu pojawil się. Macie jakąs rade?


znajomy mechanik powiedział że to może być jakiś zawór odcięcia paliwa który jest z zewnątrz pompy , pompa była naprawiana w tamtym roku przez poprzedniego właściciela. Ale tak jak mówie słychać cyk , po prawej stronie jak się kluczyk przekręca , nie kopci , nie dławi się no kurcze nie wiem co jej jest :(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość krzysztof55

Ja miałem podobne objawy.Kłopoty z odpalaniem,krecił jak oszalały.Różne rzeczy mi mówili,mechanik przypuszczał że to pompa wtryskowa.

Któregoś dna pod garażem zgasiłem i już nie odpalił,na drugi dzień odpalił,zagrzałem silnik zgasiłem i nie odpalił.Jak było cicho,to po przekręceniu kluczyka w stacyjce słyszałem lekkie buczenie pompy w baku.

Teraz jej nie słyszałem.Koledzy z forum doradzili,jak sprawdzić wtyczke (pod podłogą z lewej strony,pod lewym słupkiem).W rezultacie okazało się że padła pompa w baku.po wymianie (koszt ok.200 PLN)

autko odpala od kopa i pracuje bez zarzutu.Sprawdż może to to.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Można zacząć prościej sprawdzenie pompki - podając napięcie na przekaźnik.

Niedawno Miron miał bardzo podobny problem .Winna była pompka paliwa ponieważ paliwo cofało się do zbiornika.

Więcej info znajdziesz w dziale benzynowym.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

WITAM WSZYSTKICZ sintra nie odpala Czy jest mozliwe ze po wymianie pompy wtryskowej padł sterownik pompy czy mechanik robi mnie w wała? Pompe sam załatwiałem po regeneracji. Przejezdziłem jakies trzy tygodnie i kicha.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całkiem możliwe, chyba gdzieś tu na forum pisano że zatarcie pompy może spowodować uszkodzenie sterownika.

Popytaj wśród znajomych, może jest w okolicy firma która zajmuje się ich naprawą.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności